موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 41 |
علوم اجتماعی 2 |
علوم تربیتی 1 |
حقوق 1 |
اقتصاد 1 |
میان رشته ای 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 47 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
ب 23 |
علمی-پژوهشی 14 |
الف 4 |
د 2 |
-
41.
نویسنده : فیض، داود ؛ فارسی زاده، حسین ؛ دهقانی سلطانی، مهدی ؛ قهری شیرین آبادی، الهه ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1394 ، سال پنجم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 183 تا 200 )
کلیدواژه ها:وفاداری برنداعتماد برندتجربه برندرضايت برندارزش درکشدهمشتریوفاداریرضایتبازارمشتریانپژوهشاعتمادوفاداری مشتری
-
42.
نویسنده : رستگار، عباس علی ؛ دهقانی سلطانی، مهدی ؛ فارسی زاده، حسین ؛ بلوچی، حسین ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»اردیبهشت 1394 - شماره 16 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 65 تا 82 )
کلیدواژه ها:مزیت رقابتیهوش رقابتیهوش ساختاری – سازمانی
-
43.
نویسنده : زارعی، عظیم ؛ فارسی زاده، حسین ؛ سیاه سرانی کجوری، محمدعلی ؛ دهقانی سلطانی، مهدی ؛
مجله:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»نیمهی اول 1394، سال هفتم - شماره 13 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 39 تا 64 )
کلیدواژه ها:عملکرد سازمانهوش سازمانیظرفیت های بازاریابیسازمانبازاربازاریابیظرفیتهوش عاطفیرقابتی
-
44.
نویسنده : رستگار، عباس علی ؛ محمدی حسینی، سید احمد ؛ دهقانی سلطانی، مهدی ؛
مجله:پژوهش و برنامه ریزی در آموزش عالی»بهار 1394 - شماره 75 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 83 تا 108 )
کلیدواژه ها:دانشگاهاﻳﺮانکيفيت تدريسافزايش عملکردتصوير برندکيفيت آموزشیIran ارزشيابي تدريستجربه دوره آموزشيپايايي و روايي سازهادراک دانشجوياندانشجویاننگرش دانشجویان
-
45.
نویسنده : فیض، داود ؛ دهقانی سلطانی، مهدی ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1393 - شماره 11 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 125 تا 146 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندوفاداری برندتوسعه برندبرنـدارزش ویژه
-
46.
نویسنده : دهقانی سلطانی، مهدی ؛ محمدی، اسفندیار ؛ پوراشرف، یاسان اله ؛ سایه میری، کورش ؛ قهری شیرین آبادی، الهه ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»زمستان 1392، سال هشتم - شماره 21 (18 صفحه - از 101 تا 118 )
-
47.
نویسنده : دهقانی سلطانی، مهدی ؛ محمدی، اسفندیار ؛ پوراشرف، یاسان الله ؛ سایه میری، کورش ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»بهار 1392، دوره پنجم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 85 تا 104 )
کلیدواژه ها:توسعه برندتصوير برندارزﻳﺎﺑﻲ ﻧﮕﺮش ﻣﺼﺮفﻛﻨﻨﺪهارزش وﻳﮋه ﺑﺮﻧﺪ