موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 8 |
هنر و معماری 1 |
علوم اجتماعی 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 10 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
ب 4 |
الف 4 |
علمی-پژوهشی 1 |
-
1.
نویسنده : گودرزی، آزاده ؛ امیرشاهی، میر احمد ؛ مشبکی اصفهانی، اصغر ؛ نویسنده مسئول : آزاد، ناصر ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»بهار 1402، دوره پانزدهم ، شماره 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (29 صفحه - از 156 تا 184 )
کلیدواژه ها:آمیختگی مصرفکننده با برندخدمات فایدهمحورجوامع مجازی برندآمیختگیمصرفکنندگاناطلاعاتپژوهشبـهرفتاریبـا
-
2.
نویسنده مسئول : خانی، سجاد ؛ نویسنده : آقازاده، هاشم ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛ امیرشاهی، میر احمد ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»بهار 1401، دوره چهاردهم ، شماره 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 37 تا 64 )
کلیدواژه ها:برندسازیهویت برندصنایع خلاقنظریه دادهبنیاد چندگانهصنعت مد لباس
-
3.
نویسنده مسئول : صارمی، نرگس ؛ نویسنده : امیرشاهی، میراحمد ؛ کیماسی، مسعود ؛ حیدرزاده، کامبیز ؛
مجله:مدیریت برند»زمستان 1400 - شماره 28 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (40 صفحه - از 13 تا 52 )
کلیدواژه ها:صنعت بانکداریتحلیل محتوارفتار شهروندی برندناکامی خدماتهــامشــتریبــهبــامشـتریهـابـامشــتریان
-
4.
نویسنده : سجادیان، فاطمه ؛ عبدالوند، ندا ؛ حاجیپور، بهمن ؛ نویسنده مسئول : امیرشاهی، میراحمد ؛
مجله:پژوهش های نوین در تصمیم گیری»تابستان 1400 - شماره 22 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 72 تا 95 )
کلیدواژه ها:سرمایهگذاری خطرپذیراستراتژی رفتاریشرکت نوآفریننظریه چشمداشتنوآفرینسرمایهپژوهششکستسرمایهگذاریشرکت سرمایهگذاری خطرپذیرسازمان
-
5.
نویسنده : میقانی، سمانه ؛ دانایی، حبیب الله ؛ خدیور، آمنه ؛ نویسنده مسئول : امیرشاهی، میر احمد ؛
مجله:مدیریت برند»زمستان 1399 - شماره 24 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (39 صفحه - از 3 تا 41 )
کلیدواژه ها:نظریه داده بنیادصنعت پوشاکخرید برند لوکسهـابرنـدخریـدبرنــدلــوکسهــابـا
-
6.
نویسنده : بخشی، میلاد ؛ امیرشاهی، میراحمد ؛ زابلی، روح الله ؛ نویسنده مسئول : حیدرزاده، کامبیز ؛
مجله:پژوهش های جامعه شناسی معاصر»پاییز و زمستان 1399 - شماره 17 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (31 صفحه - از 277 تا 307 )
کلیدواژه ها:پدیدارشناسیکالاهای سوپرمارکتیانگیزههای لذتگرایانهکالاهای سودجویانهانگیزههای خرید
-
7.
نویسنده مسئول : آقاجان تبار مقری، مجتبی ؛ نویسنده : مانیان، امیر ؛ امیرشاهی، میراحمد ؛ شامی زنجانی، مهدی ؛
مجله:مدیریت اطلاعات»بهار و تابستان 1398 - شماره 11 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 183 تا 209 )
کلیدواژه ها:ایرانشبکههای اجتماعیچارچوببازاریابی ویروسیفراترکیبکارزار بازاریابی ویروسیمصاحبه نیمه ساختاریافته
-
8.
نویسنده : کریمیان، لیلا ؛ حیدرزاده، کامبیز ؛ غفاری، فرهاد ؛ نویسنده مسئول : امیر شاهی، میر احمد ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار و تابستان 1398، دوره ششم - شماره 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 245 تا 265 )
کلیدواژه ها:برندسازیرویکرد پژوهش ترکیبیشرکتهای بیمه بازرگانی
-
9.
نویسنده مسئول : الیاسی، الهام ؛ نویسنده : شفیعی، زاهد ؛ افشار مهاجر، کامران ؛ امیر شاهی، میر احمد ؛ شیرازی، محمود ؛
مجله:مبانی نظری هنرهای تجسمی»پاییز و زمستان 1397 - شماره 6 ISC (14 صفحه - از 85 تا 98 )
کلیدواژه ها:نمادهویت برندمعنای اولیه و ضمنی نمادلوگوی فرهنگ محور
-
10.
نویسنده : امیر شاهی، میر احمد ؛ پارسا، سمانه ؛ یزدانی، حمید رضا ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1393، دوره جدید - شماره 19 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 143 تا 159 )
کلیدواژه ها:موقعیتعلاقهریسک پذیریتعمیم برنددرگیری خریدنمایاندن اجتماعی