کلیدواژه بازاریابی رسانه های اجتماعی / (38 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : ابوالحسنی طرقی، فاطمه ؛ سلطانی فر، محمد ؛ نویسنده مسئول : حاتمی نسب، سید حسن ؛
مجله:پژوهش های اخلاقی»بهار 1403 - شماره 55 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 237 تا 254 )
کلیدواژه ها:اخلاقدانشگاهعلم سنجیعارضهیابیبازاریابی رسانههای اجتماعیفعالیتهای بازاریابی رسانههای اجتماعیهـارسـانه هـای اجتمـاعیدانشگاه آزاد اسلامی
-
2.
نویسنده مسئول : حقیقی نسب، منیژه ؛ نویسنده : میرزائیان خمسه، پیوند ؛ سلطانی تاج آبادی، مرضیه ؛
مجله:مدیریت برند»زمستان 1402 - شماره 36 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (54 صفحه - از 13 تا 66 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندبازاریابی رسانههای اجتماعیمنافع رسانههای اجتماعیتجربه برندرسـانه هـای اجتمـاعیبرنـد
-
3.
نویسنده : رحیمی، زهرا ؛ نعامی، عبدالله ؛ مدیری، محمود ؛ نویسنده مسئول : آزاد، ناصر ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»زمستان 1402 - شماره 61 رتبه A+ (دانشگاه آزاد (11 صفحه - از 32 تا 42 )
کلیدواژه ها:رفتار مصرفکنندهتصویر برندآگاهی از برندارزش ویژه برندبازاریابی رسانههای اجتماعی
-
4.
نویسنده : شعبانی نژاد، زینب ؛ اسماعیل پور، حسن ؛ نویسنده مسئول : نژادمحمد نامقی، احسانه ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»زمستان 1402 - شماره 61 رتبه A+ (دانشگاه آزاد (15 صفحه - از 16 تا 30 )
کلیدواژه ها:آگاهی از برندارزش ویژه برندرفتار مصرفکنندهتصویر برندبازاریابی رسانههای اجتماعی
-
5.
تبیین نقش بازاریابی رسانههای اجتماعی شرکتی بر درگیرسازی مشتریان: بررسی تجربه برند و نسل سنی مشتریان
نویسنده مسئول : هرندی، عطاءاله ؛ نویسنده : میرزائیان خمسه، پیوند ؛
مجله:بررسی های مدیریت رسانه»پاییز 1402 - شماره 7 (29 صفحه - از 337 تا 365 )
کلیدواژه ها:تجربه برندبازاریابی رسانههای اجتماعیرسانه اجتماعی شرکتیدرگیرسازی مشتریانشبکۀ اجتماعی اینستاگرامکاربران
-
6.
نویسنده مسئول : نوروزی، حسین ؛ نویسنده : خدامی، سهیلا ؛ جلالی، سیدسجاد ؛
مجله:مدیریت برند»تابستان 1402 - شماره 34 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 47 تا 73 )
کلیدواژه ها:بازاریابی رسانههای اجتماعیارزش ویژه برندپاسخ مشتریبرندهای لاکچریبرنـدرســانه هــای اجتمــاعی
-
7.
نویسنده : رضایی، ندا ؛ افشانی، سیدعلیرضا ؛ نویسنده مسئول : اسلامی، حسین ؛
مجله:جامعه شناسی کاربردی»بهار 1402 - شماره 89 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 69 تا 88 )
کلیدواژه ها:بازار فرامکانبازار شبکهاینظریۀ دادهبنیادبازاریابی رسانههای اجتماعی
-
8.
نویسنده مسئول : محمدی، آناهیتا ؛ نویسنده : سیادتان، محمد ؛ کروبی، مهدی ؛
مجله:مطالعات رسانه ای»بهار 1402 - شماره 60 رتبه A (دانشگاه آزاد (12 صفحه - از 77 تا 88 )
کلیدواژه ها:بازاریابیمقصد گردشگریرسانههای اجتماعیبازاریابی رسانههای اجتماعیتبلیغات دهان به دهان الکترونیک
-
9.
نویسنده : احدي، فرهاد ؛ تصاعديان، بابك ؛
مجله:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»بهار 1402، دوره جدید - شماره 60 (14 صفحه - از 347 تا 360 )
کلیدواژه ها:رفتار مصرفکنندهبازاریابی رسانههای اجتماعیارزش ویژهی برند
-
10.
نویسنده : جامی پور، مونا ؛ جاویدی، فاطمه ؛ نویسنده مسئول : جعفری، سید محمدباقر ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1401 - شماره 47 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 1 تا 28 )
کلیدواژه ها:ارزیابی عملکردکارت امتیازی متوازنشرکتهای کوچک و متوسطبازاریابی رسانههای اجتماعیمشتریشاخصهایپژوهشمصاحبه