کلیدواژه ارزش ادراک شده / (100 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
61.
نویسنده : جعفری نیا، سعید ؛ مهرابی، علی ؛ نویسنده مسئول : نیک نژاد، فرزاد ؛
همایش:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات دومین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (15 صفحه - از 1429 تا 1443 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتریان رضایت مشتری کیفیت خدمات ارزش ادراک شده اعتماد مشتری شهرت برند برنامه های وفاداری
-
62.
نویسنده مسئول : احمدی الوار، زهرا ؛ نویسنده : پوراشرف، یاسان اله ؛
مجله:مدیریت توسعه و تحول»پاییز 1396 - شماره 30 رتبه B (دانشگاه آزاد (10 صفحه - از 31 تا 40 )
کلیدواژه ها:ارزشارزش ادراک شدهعملکرد مشتری
-
63.
نویسنده : اسدی، علی ؛ خزائی پول، جواد ؛ توکلی، هدی ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1396، دوره جدید - شماره 31 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 49 تا 64 )
کلیدواژه ها:صنعت بانکداریمشتریانارزش ادراک شدهنگرش به برندتناسب شخصیت برند
-
64.
نویسنده : یاوری گهر، فاطمه ؛ ابراهیمی، مهدی ؛ بهبودی عیسی لو، سولماز ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»تابستان 1396 - شماره 38 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 1 تا 21 )
کلیدواژه ها:ارزش ادراک شدهرضایت گردشگردینداری اسلامیگردشگری زیارتیارزشاسلامیسازه
-
65.
نویسنده : صادقی، فرزانه ؛ جنانی، حمید ؛
مجله:مطالعات جامعه شناسی»تابستان 1396 - شماره 35 رتبه A (دانشگاه آزاد (18 صفحه - از 83 تا 100 )
کلیدواژه ها:مسئولیتپذیری اجتماعیارزش ادراک شدهرضایت مشتریان و باشگاههای ورزشیمسئولیتمشتریان
-
66.
نویسنده : خداداد حسینی، سید حمید ؛ مشبکی اصفهانی، اصغر ؛ ملایی، فاطمه ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1396 - شماره 25 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 1 تا 16 )
کلیدواژه ها:وفاداری الکترونیکیرضایت الکترونیکیارزش ادراکشدهکیفیت خدمات الکترونیکیتبلیغات توصیهای الکترونیکی
-
67.
نویسنده : مظلوم، جلال ؛ سلطانی، مرتضی ؛ سلطانی نژاد، نیما ؛
مجله:تحقیقات اطلاع رسانی و کتابخانههای عمومی»بهار 1396 - شماره 88 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (13 صفحه - از 111 تا 123 )
کلیدواژه ها:رضایتکتابخانههای عمومیرشتارزش ادراکشدهوفاداری کاربرانخدمات ارائهشده
-
68.
نویسنده : جلالی، سید مهدی ؛ منصوری، اعظم ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1396، دوره جدید - شماره 29 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 111 تا 124 )
کلیدواژه ها:تصویر ذهنیکیفیت خدماترضایت مشتریارزش ادراک شدهتمایلات رفتاری
-
69.
نویسنده مسئول : خبیری، محمد ؛ نویسنده : سجادی، نصرالله ؛ حمیدی، مهرزاد ؛ بشیری، مهدی ؛
مجله:پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش»بهار 1396 - شماره 29 رتبه د (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 91 تا 111 )
کلیدواژه ها:ورزشکارارزش ادراک شدهقصد خریدصحهگذاریقدرت ستاره
-
70.
نویسنده : طالقانی، محمد ؛ فلاح حسن پور، فروزش ؛
مجله:مهندسی مدیریت نوین»زمستان 1393، سال سوم - شماره 3 و 4 (8 صفحه - از 1 تا 8 )
کلیدواژه ها:تصویر ذهنیانتظاراتکیفیت ادراک شدهارزش ادراک شدهرضایت و وفاداری مشتریانعملکرد مدیریت ارتباط با مشتریانمشتریمشتریانرضایت مشتریبانکوفاداری مشتری
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (25 مقاله)
- علمی-پژوهشی (21 مقاله)
- B (5 مقاله)
- الف (4 مقاله)
- د (2 مقاله)
- C (2 مقاله)
- A (2 مقاله)
- ملی (1 مقاله)
- بین المللی (1 مقاله)