بهار 1396، دوره جدید - شماره 29 رتبه ب (وزارت علوم)
-
نویسنده : صمصامی، فردیس ؛ خداداد حسینی، سید حمید ؛ کردنائیج، اسدالله ؛ آذر، عادل ؛
(20 صفحه - از 13 تا 32 )
کلیدواژه ها:الگوی فرآیندیانعطاف پذیری راهبردیمنابع منعطفقابلیت های انعطاف پذیرراهبردهای انعطاف پذیر
-
نویسنده : دانایی فرد، حسن ؛ دلخواه، جلیل ؛ کیائی، پریسا ؛
(17 صفحه - از 33 تا 49 )
کلیدواژه ها:توسعهپژوهش ترکیبیمشارکت بخش خصوصی دولتیپروژه های ملّی
-
نویسنده : حمیدی زاده، محمد رضا ؛ قمی اویلی، عاطفه ؛
(21 صفحه - از 51 تا 71 )
کلیدواژه ها:نگرشبانکداری اینترنتیابعاد ریسک ادراک شده
-
نویسنده : رضوانی، مهران ؛ طغرایی، محمد تقی ؛ مبارکی، محمد حسن ؛ یداللهی فارسی، جهانگیر ؛
(19 صفحه - از 73 تا 91 )
کلیدواژه ها:آمیزه بازاریابیکارآفرینی فرهنگیکسب وکارهای فرهنگی هنریهنرمند کارآفرین
-
نویسنده : حاجی پور، بهمن ؛ قره چه، منیژه ؛ محمدی، مصطفی ؛
(17 صفحه - از 93 تا 109 )
کلیدواژه ها:تحلیل محتواتخصیصرهیافتمنابع بازاریابی
-
نویسنده : جلالی، سید مهدی ؛ منصوری، اعظم ؛
(14 صفحه - از 111 تا 124 )
کلیدواژه ها:تصویر ذهنیکیفیت خدماترضایت مشتریارزش ادراک شدهتمایلات رفتاری
-
نویسنده : حمیدی زاده، علی ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛ سلطانی نژاد، نیما ؛ رشید، علی اصغر ؛
(18 صفحه - از 125 تا 142 )
کلیدواژه ها:قضاوت اخلاقیقصد خریدتناسب برند علتانس با علتاهمیت علتالگوی SOR