بهار 1396 - شماره 62 رتبه ب (وزارت علوم)
-
انعطاف پذیری راهبردی: از تحلیل مفهومی تا الگوی فرآیندی
نویسنده : صمصامی، فردیس ؛ خداداد حسینی، سید حمید ؛ کردنائیج، اسدالله ؛ آذر، عادل ؛
(20 صفحه - از 13 تا 32 )
کلیدواژه ها: الگوی فرآیندی انعطاف پذیری راهبردی منابع منعطف قابلیت های انعطاف پذیر راهبردهای انعطاف پذیر
-
شناسایی و اولویت بندی موانع توسعه مشارکت بخش خصوصی - دولتی
نویسنده : دانایی فرد، حسن ؛ دلخواه، جلیل ؛ کیائی، پریسا ؛
(17 صفحه - از 33 تا 49 )
کلیدواژه ها: توسعه پژوهش ترکیبی مشارکت بخش خصوصی دولتی پروژه های ملّی
-
تاثیر ریسک ادراک شده بر نگرش مشتریان بانکداری اینترنتی
نویسنده : حمیدی زاده، محمد رضا ؛ قمی اویلی، عاطفه ؛
(21 صفحه - از 51 تا 71 )
کلیدواژه ها: نگرش بانکداری اینترنتی ابعاد ریسک ادراک شده
-
مفهوم پردازی آمیزه بازاریابی در کسب وکارهای فرهنگی - هنری
نویسنده : رضوانی، مهران ؛ طغرایی، محمد تقی ؛ مبارکی، محمد حسن ؛ یداللهی فارسی، جهانگیر ؛
(19 صفحه - از 73 تا 91 )
کلیدواژه ها: آمیزه بازاریابی کارآفرینی فرهنگی کسب وکارهای فرهنگی هنری هنرمند کارآفرین
-
الگوی گونه شناسی رهیافت های کلان سازمان ها در تخصیص منابع بازاریابی
نویسنده : حاجی پور، بهمن ؛ قره چه، منیژه ؛ محمدی، مصطفی ؛
(17 صفحه - از 93 تا 109 )
کلیدواژه ها: تحلیل محتوا تخصیص رهیافت منابع بازاریابی
-
عوامل موثر بر تمایل مصرفکنندگان به خرید بیشتر در صنعت بیمه
نویسنده : جلالی، سید مهدی ؛ منصوری، اعظم ؛
(14 صفحه - از 111 تا 124 )
کلیدواژه ها: تصویر ذهنی کیفیت خدمات رضایت مشتری ارزش ادراک شده تمایلات رفتاری
-
پاسخ رفتاری مصرف کننده به راهبردهای بازاریابی خیرخواهانه در چارچوب SOR
نویسنده : حمیدی زاده، علی ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛ سلطانی نژاد، نیما ؛ رشید، علی اصغر ؛
(18 صفحه - از 125 تا 142 )
کلیدواژه ها: قضاوت اخلاقی قصد خرید تناسب برند علت انس با علت اهمیت علت الگوی SOR