کلیدواژه اعتماد مشتريان / (17 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
- 11.
-
12.
نویسنده : غیور، دکتر سیدمرتضی ؛ رجوعی، دکتر مرتضی ؛ ولی زاده مقدم، طاهره ؛ رئیس الساداتی، سید فرهاد ؛
مجله:اخلاق در علوم و فناوری»تابستان 1398، سال چهاردهم - شماره 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (8 صفحه - از 121 تا 128 )
کلیدواژه ها:مسئولیت اجتماعی شرکتاعتماد مشتریانارزش ویژهی برندشهرت اخلاقی
-
13.
نویسنده : امامی، لطیف ؛ نویسنده مسئول : نمامیان، فرشید ؛
مجله:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1396 - شماره 31 (ویژه نامه) رتبه B (دانشگاه آزاد (10 صفحه - از 131 تا 140 )
کلیدواژه ها:نگرشبانکداری الکترونیکیهنجارهای ذهنیمفید بودنسهولت بکارگیریاعتماد مشتریان
-
14.
نویسنده : قربانی، عادل ؛ وظیفه دمیرچی، قادر ؛ قاض، صالح ؛
مجله:کار و جامعه»مهر 1396 - شماره209 (17 صفحه - از 52 تا 68 )
کلیدواژه ها:رفتار خریدبازاریابی سبزاعتماد مشتریانفروشگاه های رفاه
-
15.
نویسنده : ابراهیمی، عبدالحسین ؛ شکاری، عاطفه ؛ شتاب بوشهری، ناهید ؛
مجله:مطالعات مدیریت ورزشی»بهمن و اسفند 1395 - شماره 40 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 131 تا 146 )
کلیدواژه ها:خریداعتماد مشتریانتبلیغات دهانبهدهانمشتریمشتریانقصد خریداعتماداعتماد مشتریقصد خرید مشتری
-
16.
نویسنده : جعفری، سیدمحمدباقر ؛ حمیدی زاده، علی ؛ مؤدب، محدثه سادات ؛
مجله:Journal of Information Technology Management»پاییز 1394 - شماره 24 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 531 تا 552 )
کلیدواژه ها:رضایتخودکارآمدیبانکداری الکترونیکیبانکداری همراهاعتماد مشتریانبانکمشتریبانکداری همراهکیفیت اطلاعاتمشتریانکاربراناعتماد
-
17.
نویسنده : حیدری، حامد ؛ موسی خانی، مرتضی ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1394 ، سال پنجم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 201 تا 218 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتريانکيفيت خدمات الکترونيککيفيت خدمات سنتیرضايت مشترياناعتماد مشتريانحداقل مربعات جزيی- مدلسازی معادلات ساختاریمشتریانبانکرضایت مشتریکیفیت خدماتالکترونیکبانکداریمدل