کلیدواژه بخش بندی مشتریان / (29 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
11.
نویسنده : ملکی مین باش رزگاه، مرتضی ؛ زارعی، عظیم الله ؛ حاجیلو، زاهده ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»تابستان 1395، دوره هشتم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 461 تا 478 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط با مشتریمشتریان کلیدیبخش بندی مشتریانارزش دوره عمر مشتریمدل آر. اف. ام
-
12.
نویسنده : گل شناس، مژده ؛ خانلری، امیر ؛
مجله:بازاریابی پارس مدیر»تابستان 1395 - شماره 3 (12 صفحه - از 1 تا 12 )
کلیدواژه ها:شبکههای عصبی مصنوعیبخش بندی مشتریانارزش حیات مشتریانLRFM
-
13.
نویسنده : خدابنده لو، سمیرا ؛ نیک نفس، علی اکبر ؛
مجله:Journal of Information Technology Management»بهار 1395 - شماره 26 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 101 تا 122 )
کلیدواژه ها:ارزیابی وفاداری مشتریانبخشبندی مشتریاندادهکاویعمدهفروشی مواد غذایی
-
14.
نویسنده : بهنامیان، جواد ؛ عسگری، راضیه ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»زمستان 1394، دوره هفتم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 841 تا 864 )
کلیدواژه ها:داده کاویبخش بندی مشتریانالگوریتم های فراابتکاری چندهدفهمشتریمشتریانالگوریتمبخشبندیمشـتریارزش عمر مشتریمشـتریانسود
-
15.
نویسنده : عاملی بصیری، مرضیه ؛ قره خانی، محسن ؛
مجله:پژوهشنامه بیمه»پاییز 1394 - شماره 119 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 21 تا 40 )
کلیدواژه ها:مدل RFMقوانین انجمنیبخشبندی مشتریانارزش طول عمر مشتریتحلیل سلسله مراتبیفروش متقاطعمشتریبیمهمشتریانارزش مشتریشرکت بیمهارزش
-
16.
نویسنده : برادران، وحید ؛ بیگلری، محمد ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»بهار 1394، دوره هفتم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 23 تا 42 )
کلیدواژه ها:دادهکاویمدل RFMبخشبندی مشتریانصنایع تولید و توزیع کالاهای پرگردشمشتریصنایعمشتریانمدل
-
17.
نویسنده : حسین زاده شهری، معصومه ؛ کرمی، مسعود ؛ مهربانی، مهناز ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»بهار 1394، دوره هفتم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 83 تا 99 )
کلیدواژه ها:بخش بندی مشتریانسبک تغذیهمشتریان رستوران های زنجیره ایمشتریانرستورانبازارشناسایی
-
18.
نویسنده : اردوانی، سمانه ؛ برادران کاظم زاده، رضا ؛ تیمورپور، بابک ؛ عبدالوند، ندا ؛
مجله:پژوهشنامه بیمه»زمستان 1393 - شماره 116 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 111 تا 136 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط با مشتریمدیریت دانش مشتریارزش دوره عمر مشتریمديريت ارتباط با مشتريمدیریت ریسک مشتریبخشبندی مشتریانارزش دوره عمر مشتريمـديريت ريسـک مشتريمديريت دانش مشتريبخش بندي مشتريانمشتریبیمهمشتریانمدلریسکCLVنمایندگانارزششرکت بیمه
-
19.
نویسنده : مهدوی، عبدالمحمد ؛ موسوی، سیده زهره ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1393 -شماره 12 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 1 تا 18 )
کلیدواژه ها:مشتریان کلیدیارزش چرخه عمر مشتریبخش بندی مشتریانمشتریمشتریانمدیریت ارتباط با مشتریسودمشـتریبانکبانک مسکن
-
20.
مجله:پژوهش های مدیریت عمومی»پاییز 1393، سال هفتم- شماره 25 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 119 تا 140 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط با مشتریتحلیل تشخیصیبخشبندی مشتریانداده کاوی کریسپ(CRISP)مدل الآرافام(LRFM)ارزش دوره عمراسمشتریمشتریانژنیمائ
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (20 مقاله)
- ب (4 مقاله)
- ج (1 مقاله)
- الف (1 مقاله)