کلیدواژه مدیریت تجربه مشتری / (26 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
11.
نویسنده : موسوی، پریسا ؛ مهرآیین، محمد ؛ شامی زنجانی، مهدی ؛ نویسنده مسئول : رحیم نیا، فریبرز ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»تابستان 1400، دوره سیزدهم ، شماره 2 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 502 تا 523 )
کلیدواژه ها:تحلیل شبکهتجربه مشتریمدیریت تجربه مشتریتحلیل کتابسنجیپژوهش
-
12.
نویسنده : بدیعی، فرناز ؛ دیده خانی، حسین ؛ سمیعی، روح اله ؛ نویسنده مسئول : مهرانی، هرمز ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»تابستان 1400، دوره هشتم - شماره 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 48 تا 73 )
کلیدواژه ها:فراترکیببازی وارسازیمدیریت تجربه مشترینسل وای (Y)
-
13.
نویسنده : ژیان، مهرتاش ؛ باقرزاده حسینیان، سیدنوید ؛ حسین زاده، علی ؛
مجله:پژوهش های نوین در مدیریت کارآفرینی و توسعه کسب و کار»بهار 1400 - شماره 1 (23 صفحه - از 825 تا 847 )
کلیدواژه ها:صنعت بانکداریبانک ملیمدیریت تجربه مشتری
-
14.
نویسنده مسئول : رفیعیان، مجتبی ؛ نویسنده : شمس، فاطمه ؛
مجله:مطالعات مدیریت شهری»زمستان 1399 -شماره 44 رتبه B (دانشگاه آزاد (18 صفحه - از 85 تا 102 )
کلیدواژه ها:بافت میانیمدیریت تجربه مشتریمنظر بصری خیابانخیابان کریمخان زند
-
15.
نویسنده مسئول : آتشگر، کریم ؛ نویسنده : میرشفیعی، فاطمه ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1399 - شماره 24 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 399 تا 423 )
کلیدواژه ها:مدیریت تجربه مشتریسفر مشترینقشه سفرمدیریت ارتباط با مشترینقاط تماسمشتریبانکاطلاعاتمدلشاخصعملکرد بانک
-
16.
نویسنده مسئول : رحیمیان، سمانه ؛ نویسنده : شامی زنجانی، مهدی ؛ مانیان، امیر ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»پاییز 1399، دوره دوازدهم - شماره 3 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 523 تا 547 )
کلیدواژه ها:صنعت هتلداریتجربه مشتریمدیریت تجربه مشتریهتلمشتریانمشـتری
-
17.
نویسنده مسئول : رحیمیان، سمانه ؛ نویسنده : شامی زنجانی، مهدی ؛ مانیان، امیر ؛ اسفیدانی، محمدرحیم ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1399، دوره جدید - شماره 43 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 13 تا 39 )
کلیدواژه ها:هتلداریرسانههای اجتماعیتجربۀ مشتریمدیریت تجربۀ مشتریاطلاعاتهتلمشتریاننقش رسانههای اجتماعی
-
18.
نویسنده : جندقی، غلامرضا ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛ محسنین، شهریار ؛ یزدانی، حمیدرضا ؛ کیماسی، مسعود ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»بهار 1399، دوره دوازدهم ، شماره 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 116 تا 142 )
کلیدواژه ها:بانک ملتهمراه بانکنقشه سفر مشتریسفر برنامهریزیشدهمدیریت تجربه مشتریمشتریمشتریانطراحی
-
19.
نویسنده مسئول : جامی پور، مونا ؛ نویسنده : طالاری، محمد ؛ بهادری، مهناز ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»پاییز و زمستان 1398، دوره ششم - شماره 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 46 تا 67 )
کلیدواژه ها:رسانههای اجتماعیتجربه مشتریتجارت اجتماعیمدیریت تجربه مشتری
-
20.
نویسنده : شکیب، بهناز ؛ رضانژاد، بابک ؛
مجله:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»بهار 1399، دوره جدید - شماره 38 (18 صفحه - از 41 تا 58 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریوفاداری مشتریمدیریت تجربه مشتریبانک ملت اصفهان
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (14 مقاله)
- الف (2 مقاله)
- علمی-پژوهشی (1 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش بین المللی (1 مقاله)
- همایش ملی (1 مقاله)