کلیدواژه ارزش ادراک شده / (100 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
51.
نویسنده مسئول : دانایی، ابوالفضل ؛
مجله:مدیریت فردا»پاییز 1398 - شمار 60 رتبه د (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 175 تا 194 )
کلیدواژه ها:محصولات غذاییارزش ادراک شدهارزش پیشنهادی برترپیامدهای بازاریابیپیامدهای مالی
-
52.
نویسنده : نجفی زاده، نادره السادات ؛ میرزایی، علی اکبر ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»تابستان 1397، سال سیزدهم - شماره 39 رتبه C (دانشگاه آزاد (18 صفحه - از 37 تا 54 )
کلیدواژه ها:تصویر ذهنیکیفیت خدماتکیفیترضایت مشتریارزش ادراک شدهنیات رفتاریکیفیت محیط فیزیکی
-
53.
نویسنده : شجاعی، کرم اله ؛ همراهی، مهرداد ؛
مجله:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»تابستان 1397، دوره جدید - شماره 15 (22 صفحه - از 95 تا 116 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریارزش ادراک شدهشهر شیرازبانک قوامینتعهد مشتریان
-
54.
نویسنده مسئول : رجوعی، مرتضی ؛ نویسنده : مجدی یزدی، کاظم ؛ شیخ الاسلامی، زینب ؛
مجله:گردشگری و توسعه»تابستان 1397 - شماره 15 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 78 تا 96 )
کلیدواژه ها:ارزش ادراک شدهاعتماد مشتریقیمت ادراک شدهنیات رفتاریتصویر نام تجاری
-
55.
نویسنده : نصیری، حامد ؛ بخشیزاده برج، کبری ؛ ترکستانی، محمد صالح ؛
مجله:تحقیقات فرهنگی ایران»بهار 1397 - شماره 41 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (29 صفحه - از 54 تا 82 )
کلیدواژه ها:ارزش ادراکشدهاعتماد به کانال توزیعبازی جنگ قبایلعادت به بازیفناوری فرهنگی
-
56.
نویسنده : اشرفی، نیلوفر ؛ حیدرزاده، کامبیز ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»زمستان 1396، سال دوازدهم - شماره 37 رتبه C (دانشگاه آزاد (18 صفحه - از 1 تا 18 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتارزش ادراک شدهشخصیسازیتبلیغات شفاهی مثبتخطای روانی قرارداد
-
57.
نویسنده : احمدی الوار، زهرا ؛ پوراشرف، یاسان اله ؛ طولابی، زینب ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»زمستان 1396 - دوره نهم ، شماره 4 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 689 تا 716 )
کلیدواژه ها:فرهنگارزشارزش ادراکشدهعملکرد مشتریفرهنگ فروشکارکنانمشتریمشتریانبانککارکنان بانکبـا
-
58.
نویسنده : صادقی، منصوره ؛ مهرانی، هرمز ؛
مجله:پژوهش اجتماعی»زمستان 1396 - شماره 37 رتبه A (دانشگاه آزاد (19 صفحه - از 57 تا 75 )
کلیدواژه ها:مسئولیت اجتماعیارزش ادراک شدهرضایت مصرف کنندهشرکت دلند الکتریک
-
59.
نویسنده : مومنی، مجتبی ؛ صابری، حسن ؛ حیدری، ریحانه ؛
همایش:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات دومین همایش بین المللی و چهارمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی (19 صفحه - از 1420 تا 1438 )
کلیدواژه ها: صنعت گردشگریشبکه های اجتماعی تئوری محاسبات ذهنی ارزش ادراک شده
-
60.
ارائه مدلی جهت تبیین پیشایندها و پسایندهای تعهد به برند(شرکت شیرآلات خلیج فارس به عنوان مورد مطالعه)
نویسنده : غفاری، محمد ؛ مرجانی، عابدین ؛
همایش:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات دومین همایش بین المللی و چهارمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی (14 صفحه - از 2585 تا 2598 )
کلیدواژه ها:تعهد به برند رضایت مشتری ارزش ادراک شده کیفیت ادراک شده وفاداری به برند
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (25 مقاله)
- علمی-پژوهشی (21 مقاله)
- B (5 مقاله)
- الف (4 مقاله)
- د (2 مقاله)
- C (2 مقاله)
- A (2 مقاله)
- ملی (1 مقاله)
- بین المللی (1 مقاله)