کلیدواژه برندینگ / (32 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
21.
نویسنده : شیخ، دکتر علیرضا ؛ سلطانی نژاد، مهسا ؛
همایش:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات چهارمین کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (12 صفحه - از 1103 تا 1114 )
کلیدواژه ها:توریسم سلامت برندینگ برندینگ داخلیSWOT برای توریسم سلامت ایران
-
22.
نویسنده : بیدالله خانی، آرش ؛ کهرازه، یاسر ؛
مجله:پژوهشنامه تاریخ»بهار 1397 - شماره 50 رتبه C (دانشگاه آزاد/ISC (27 صفحه - از 1 تا 27 )
-
23.
نویسنده مسئول : کهرازه، یاسر ؛
مجله:علوم سیاسی (دانشگاه آزاد کرج)»بهار 1397 - شماره 42 رتبه B (دانشگاه آزاد/ISC (27 صفحه - از 187 تا 213 )
-
24.
نویسنده : بیداللهخانی، آرش ؛ کهرازه، یاسر ؛
مجله:علوم سیاسی - دانشگاه باقرالعلوم (ع)»پاییز 1396 - شماره 79 رتبه ب (حوزه علمیه/ISC (30 صفحه - از 103 تا 132 )
کلیدواژه ها:دینجمهوری اسلامیاعتماد به نفسسیاست فرهنگیبرندینگتصویر ملی
-
25.
نویسنده : ولی زاده، اکبر ؛
مجله:مطالعات اوراسیای مرکزی»بهار و تابستان 1396، دوره دهم - شماره 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 221 تا 237 )
-
26.
نویسنده مسئول : بیدالله خانی، آرش ؛ نویسنده : حجازی، نصرالله ؛
مجله:مطالعات راهبردی سیاستگذاری عمومی»بهار 1396 - شماره 22 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 75 تا 91 )
کلیدواژه ها:تصویربرندینگاسکاندیناویشورای نوردیک
-
27.
ناقد : اشرافی، کیان ؛
مجله:نقد کتاب هنر»پاییز 1394 - شماره 7 (10 صفحه - از 229 تا 238 )
کلیدواژه ها:مبانیتبلیغاتبازاریابیطراحیبرندینگکتابمخاطبانکمپینطراحمشارکتارزش
-
28.
نویسنده : صالحی، علی ؛ روشندل آرباتانی، طاهر ؛
مجله:پژوهش های علوم انسانی»آذر 1392، سال پنجم- شماره 26 (26 صفحه - از 97 تا 122 )
کلیدواژه ها:مدلSبرندبرندینگB2Bبرندینگ اشتراکیمشتریارتباطاتکسب و کاربازاریابیمشتریانتجارتمدیریتمصرفکنندهسازمان
-
29.
نویسنده : هاشمی، شهناز ؛ سلطانی فر، محمد ؛
مجله:رسانه»پاییز 1392 - شماره 92 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 79 تا 96 )
کلیدواژه ها:برندشبکههای اجتماعی مجازیخانواده وبهای هوشمندبازاریابی شبکههای اجتماعیبازاریابی هوشمندبرندینگ
-
30.
نویسنده : رفیعی، ساغر ؛ حقیقی نسب، منیژه ؛ یزدانی، حمید رضا ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1391 - شماره 7 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 174 تا 194 )
کلیدواژه ها:تصویر شرکتارزش ویژه برندعوامل آمیخته بازاریابیابعاد ارزش ویژه برندبرندینگارزش ویژهبازارمشتریتداعی ذهنیترفیعقیمت
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (8 مقاله)
- الف (3 مقاله)
- علمی-پژوهشی (2 مقاله)
- ج (2 مقاله)
- ملی (2 مقاله)
- A (1 مقاله)
- B (1 مقاله)
- C (1 مقاله)
- علمی-ترویجی (1 مقاله)