کلیدواژه تعهد مشتری / (16 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : حسینی سرتشنیزی، مرضیه ؛ انصاری، آذرنوش ؛ نویسنده مسئول : طباطبایی نسب، سیدمحمد ؛
مجله:راهبردهای بازرگانی»پاییز و زمستان 1401 - شماره 38 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 100 تا 125 )
کلیدواژه ها:اعتماد مشتریرفتار مشتریتجربه مشتریتعهد مشتری
-
2.
نویسنده مسئول : حجتی، ابوالقاسم ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»تابستان 1401 - شماره 85 (12 صفحه - از 395 تا 406 )
کلیدواژه ها:استراتژی بازاریابیتعهد مشتریبازاریابی دیجیتالاستراتژی بازاریابی دیجیتالبانک مسکن استان همدانمشتریبانکاطلاعات
-
3.
نویسنده : ربیعه، سجاد ؛ رضاییان، علی ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»تابستان 1401، سال هفدهم - شماره 55 رتبه A+ (دانشگاه آزاد (15 صفحه - از 95 تا 109 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریعملکرد مالیتعهد مشتریمدیریت ارتباط با مشتری اجتماعیبانکهای خصوصی استان خوزستان
-
4.
نویسنده : بویری، بهزاد ؛
مجله:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»بهار 1401، دوره جدید - شماره 54 (21 صفحه - از 558 تا 578 )
کلیدواژه ها:بازاریابیقابلیتهای پویارسانههای اجتماعیتعهد مشتریارتباط با مشتری
-
5.
نویسنده : بکتاش، اسلام ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت»زمستان 1400 - شماره 29 (22 صفحه - از 1 تا 22 )
کلیدواژه ها:بازاریابیمدیریت ارتباط با مشتریرسانه های اجتماعیقابلیتهای پویاتعهد مشتریقابلیتهای بازاریابیمشتریCRMقابلیتکاربرد رسانههای اجتماعی
-
6.
نویسنده : دائمی، سید محمد ؛
همایش:کنفرانس ملی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری»مجموعه مقالات نخستین کنفرانس ملی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری رتبه ملی (14 صفحه - از 385 تا 398 )
کلیدواژه ها:حمایت اجتماعی وفاداری مشتریان تعهد مشتری وبسایت تجهیزات پزشکی
-
7.
نویسنده : قربانی، علی ؛ حبیبی، علیرضا ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»زمستان 1398 - شماره 22 (جلد اول) (22 صفحه - از 90 تا 111 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریاعتماد مشتریقصد رفتاری و تلورانس قیمتتعهد مشتری
-
8.
نویسنده : برائمی، ملیحه ؛ نایب زاده، شهناز ؛ طباطبایی، سید محمد ؛
مجله:کار و جامعه»آذر 1398 - شماره 235 (14 صفحه - از 42 تا 55 )
کلیدواژه ها:تجربه حسیارزش ویژه برندتعهد مشتریوابستگی به برندمفهوم برند.
-
9.
نویسنده : فیروزی، حسین ؛ معمارزاده، محمد ؛
مجله:مطالعات کاربردی در علوم مدیریت و توسعه»شهریور 1398 - شماره 17 (8 صفحه - از 1 تا 8 )
کلیدواژه ها:تعهد مشتریرفتار خریدارتامینکنندگان تجاریمولفههای مزیت رقابتی بازار
-
10.
نویسنده : قاسمی نامقی، محمد ؛ خرمیان طوسی، سهراب ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»تابستان 1398 - شماره 13 (جلد اول) (11 صفحه - از 75 تا 85 )
کلیدواژه ها:قصد خریدعوامل روانشناختیتعهد مشتری
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (2 مقاله)
- ب (2 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش ملی (1 مقاله)