کلیدواژه رفتار خرید مشتری / (9 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : خدیور، آمنه ؛ نویسنده : مهمان نوازان، سهیلا ؛
مجله:پژوهش های نوین در تصمیم گیری»تابستان 1402 - شماره 30 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 123 تا 148 )
کلیدواژه ها:ماشین بردار پشتیبانپرسپترون چند لایهرفتار خرید مشتریLRFMSPدرخت تصمیم گیری
-
2.
نویسنده مسئول : فتاحی، کسری ؛ نویسنده : ادائی، حانیه ؛
مجله:پژوهش های علوم مدیریت»بهار 1401 - شماره 2 (20 صفحه - از 225 تا 244 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتتجارت الکترونیکفروشرفتار خرید مشتریرفتار فروشندهدیجی کالا
-
3.
نویسنده مسئول : چاقویی، یحیی ؛ نویسنده : زارعی، بهروز ؛
مجله:رسانه و فرهنگ»بهار و تابستان 1400 - شماره 21 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 3 تا 18 )
کلیدواژه ها:ارتباطات تجاریرفتار خرید مشتریانتخاب رسانهمدیران تجاریرسانهرسـانهبـامدیران
-
4.
نویسنده مسئول : افشانی، مینو ؛ نویسنده : اسلامیان، میلاد ؛
مجله:چشم انداز حسابداری و مدیریت»پاییز 1399، دوره سوم - شماره 30 (13 صفحه - از 55 تا 67 )
کلیدواژه ها:موسیقیفروشگاه های زنجیره ایرفتار خرید مشتریانقصد خریدرفتار خرید مشتریمشتریفروشگاهفروشگاههای زنجیرهای رفاهروش
-
5.
نویسنده : معطوفي، عليرضا ؛ احمديان، علي اشرف ؛
مجله:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»تابستان 1398، دوره جدید - شماره 30 (30 صفحه - از 251 تا 280 )
کلیدواژه ها:نگرش مشتریرفتار خرید مشتریتجربه معامله سهاماحساسات منفی (مثبت)مشتریسهامسهامداربنگاهپژوهشمشتریانتجربه
-
6.
نویسنده : فتحیان، محمد ؛ حسینی، محمد ؛
مجله:Journal of Information Technology Management»پاییز 1393 - شماره 20 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 435 تا 454 )
کلیدواژه ها:اجتماع مجازیکسب و کار الکترونیکیرفتار خرید مشتریکیفیت اطلاعاتی
-
7.
نویسنده : امیرخانی، امیر حسین ؛ امانی، مهدیه ؛ تاب، محمد ؛ ارجمندی، عطاالله ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»پاییز 1390، دوره سوم - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 35 تا 56 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتریسوایت: باورپذیری مارک تجاریرفتار خرید مشتریسوئینی
-
8.
نویسنده : شاه حسینی، محمد علی ؛ اخلاصی، امیر ؛ رحمانی، کمال ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز و زمستان 1390 - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 63 تا 78 )
کلیدواژه ها:وفاداریآمیخته بازاریابی خدماتارزش ویژه برند خدماترفتار خرید مصرف کنندهادراک مصرف کنندهعکس العمل درونیرفتار خرید مشتریمشتریرفتار خریدمشتریانادراکارزش ویژهبانک
-
9.
نویسنده : صمدی، منصور ؛ حسین زاده، علی حسین ؛ نورانی کوتنایی، محمد ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1389، دوره دوم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 93 تا 110 )
کلیدواژه ها:رضایت ارتباطیتاکتیکهای بازاریابی ارتباطیفروشگاههای زنجیرهایرفتار خرید مشتریانمشتریرفتار خرید مشتریارتباطاتمشتریان
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (4 مقاله)
- الف (1 مقاله)
- ب (1 مقاله)