پاییز 1390، دوره سوم - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم)
-
نویسنده : آزاد، شهرام ؛ شریفی، کیومرث ؛
(18 صفحه - از 1 تا 18 )
کلیدواژه ها:صنایع غذاییسیستمنظام اطلاعات بازاریابی
-
نویسنده : ابراهیمی، عبد الحمید ؛ صفرزاده، حسین ؛ جاویدی حق، مریم ؛
(16 صفحه - از 19 تا 34 )
کلیدواژه ها:تصویر ذهنیرفتار مصرف کنندهفروشگاه های زنجیره ایخردهفروشیارزش خرده فروشی
-
نویسنده : امیرخانی، امیر حسین ؛ امانی، مهدیه ؛ تاب، محمد ؛ ارجمندی، عطاالله ؛
(22 صفحه - از 35 تا 56 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتریسوایت: باورپذیری مارک تجاریرفتار خرید مشتریسوئینی
-
نویسنده : جلیلوند، محمدرضا ؛ ابراهیمی، ابوالقاسم ؛
(14 صفحه - از 57 تا 70 )
کلیدواژه ها:تخصصریسک کارکردیریسک روانشناختیشباهتارتباطات دهان بهدهان
-
نویسنده : حقیقی، محمد ؛ قارلقی، ابراهیم ؛ نیک بخت، فاطمه ؛
(20 صفحه - از 71 تا 90 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتبرندسازیامکانات رفاهی سالن هاسالن های همایش و کنفرانسنمایشگاه های بین المللی
-
نویسنده : خدادادحسینی، حمید ؛ آذر، عادل ؛ شاه طهماسبی، اسماعیل ؛
(22 صفحه - از 91 تا 112 )
کلیدواژه ها:صادرات غیر نفتیمزیت رقابتیکاراییمدل الماس گون پورترDEA
-
نویسنده : خوش سیما، غلامرضا ؛ ابراهیمی نژاد، مهدی ؛ شاه حسینی، محمد علی ؛
(18 صفحه - از 113 تا 130 )
کلیدواژه ها:تحلیل عاملی تاییدیچشم اندازنگاه به آیندهاهداف بزرگتوصیف روشندشوار و جسورانه
-
نویسنده : کیماسی، مسعود ؛ چیت سازان، هستی ؛ فاخر، اسلام ؛
(16 صفحه - از 131 تا 146 )
کلیدواژه ها:بانکهوش سازمانیمدل هوش سازمانی آلبرخت
-
نویسنده : میرا، ابوالقاسم ؛ کریمی، ساناز ؛
(22 صفحه - از 147 تا 168 )
کلیدواژه ها:استراتژی قیمتگذاری دسته ایاستراتژی قیمت گذاری نفوذ در بازارلوازم خانگی کوچکمنحنی عمر محصولاستراتژی قیمت گذاری تخفیفیاستراتژی قیمت گذاری