کلیدواژه وفاداری مشتری / (283 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : حسینی سرشت، محسن ؛
همایش:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات هفدهمین کنفرانس بینالمللی پژوهشهای مدیریت و علوم انسانی در ایران رتبه بین المللی (13 صفحه - از 2172 تا 2184 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتریتصویر ذهنی برندپاسخگویی سازمانی
-
2.
نویسنده : بهفر، پرستو ؛
همایش:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات هجدهمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران رتبه بین المللی (9 صفحه - از 561 تا 569 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریوفاداری مشتریکیفیت خدمات فناوری سلف سرویسقصد رفتاری مشتری.
-
3.
نویسنده : غفاری، پیمان ؛ نجفی، نادره سادات ؛ نظری، محسن ؛
مجله:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»تابستان 1403 - شماره 48 (13 صفحه - از 53 تا 65 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتریشرکت سایپاارزش درک شدهمزیت ارتباطیمشتریمشتریان
-
4.
نویسنده : علیپور، وحیده ؛ مهری بازقلعه، عاطفه ؛ نویسنده مسئول : سعدی، محمدرضا ؛
مجله:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»تابستان 1403 - شماره 48 رتبه الف (وزارت علوم (31 صفحه - از 87 تا 117 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتریارزش ویژه برندرسانههای اجتماعیتعامل مشتریبرندهای آرایشی و بهداشتی
-
5.
نویسنده : مشکی کاشی، مریم ؛
مجله:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»بهار 1403 - شماره 47 (11 صفحه - از 201 تا 211 )
کلیدواژه ها:بازاریابیوفاداری مشتریانبازاریابی بانکیمشتریانبانکوفاداری مشتری
-
6.
نویسنده مسئول : خانجانی هراتبر، عمار ؛
مجله:مدیریت و حسابداری در هزاره سوم»بهار 1403 - شماره 28 (13 صفحه - از 175 تا 187 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط با مشتریوفاداری مشتریبانک ملیاعتماد مشتری
-
7.
نویسنده : زاهدی پور، محمد ؛ خدایاری، بهناز ؛ رهنمای رودپشتی، فریدون ؛ نویسنده مسئول : مشبکی اصفهانی، اصغر ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»زمستان 1402، دوره دهم - شماره 4 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 136 تا 159 )
کلیدواژه ها:معادلات ساختاریوفاداری مشتریانسازمان تامین اجتماعینظریه داده بنیادمشتریمشتریانوفاداری مشتریاطلاعاتمدلپژوهش
-
8.
نویسنده : نیکخوی، نوید ؛
مجله:اکتشاف و پردازش هوشمند دانش»زمستان 1402،سال سوم - شماره 11 (16 صفحه - از 36 تا 51 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط با مشتریوفاداری مشتریارزش ویژه برندرضایتمندی مشتری
-
9.
نویسنده : عرب، فاطمه ؛ طبائی زاده فشارکی، حمید ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»زمستان 1402 - شماره 91 (13 صفحه - از 421 تا 433 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتریتجربه مشتریفناوریهای مالی
-
10.
نویسنده مسئول : توسلیان، رضا ؛ نویسنده : میرزایی، حبیب ؛ پیریائی، حسن ؛ محبوبی فر، فاطمه ؛
مجله:پژوهش های معاصر در علوم مدیریت و حسابداری»زمستان 1402 - شماره 19 (19 صفحه - از 1 تا 19 )
کلیدواژه ها:بهبود مستمروفاداری مشتریمدیریت روابط با مشتریکارکنان بانک تجارت
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (68 مقاله)
- ب (42 مقاله)
- الف (8 مقاله)
- علمی-ترویجی (6 مقاله)
- ج (2 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش بین المللی (7 مقاله)
- همایش ملی (3 مقاله)