کلیدواژه کیفیت خدمات بانکی / (14 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : نورکرمی، امین ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات چهارمین کنفرانس بینالمللی مطالعات بین رشتهای در مدیریت و مهندسی (21 صفحه - از 798 تا 818 )
کلیدواژه ها:فناوری اطلاعاتکیفیت خدمات بانکیعملکرد فردی کاربرانادراک از زمانابعاد فرهنگی هالاطلاعاتابعاد فناوری اطلاعاتکیفیت اطلاعاتمدل
-
2.
نویسنده : محمدزاده، نسترن ؛ سلیمی، فریدون ؛ محمد علیزاده، علیرضا ؛ وفایی، نظامعلی ؛
مجله:شباک»خرداد 1398 - شماره 42 ISC (15 صفحه - از 14 تا 28 )
کلیدواژه ها:هوش هیجانیکیفیت خدمات بانکیوفاداری مشتریانابعاد هوش هیجانیبانک کشاورزی استان همدان
-
3.
نویسنده : محمدزاده، نسترن ؛ سلیمی، فریدون ؛ محمدعلیزاده، علیرضا ؛ وفایی، نظامعلی ؛
مجله:مطالعات کاربردی در علوم مدیریت و توسعه»آبان 1397 - شماره 12 (16 صفحه - از 31 تا 46 )
کلیدواژه ها:هوش هیجانیکیفیت خدمات بانکیوفاداری مشتریانابعاد هوش هیجانیبانک کشاورزی استان همدان
-
4.
نویسنده : اخوان خرازیان، مریم ؛
مجله:توسعه مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی»بهار 1396 - شماره 43 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 27 تا 52 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترضایت مشتریانتحلیل اهمیت-عملکردبانکمشتریمشتریانکارکنانرضایت مشتریاندازهگیری کیفیت خدماتکیفیت خدمات ارائهشده به مشتریان
-
5.
نویسنده : نصری نصرابادی، شهره ؛ حسن زاده، علی رضا ؛ رجب زاده، علی ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1394 ، سال پنجم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 59 تا 88 )
کلیدواژه ها:سيستم استنتاج فازیسيستم خبرهبانکداری الکترونيکیکيفيت خدماتمدلهای اندازه گيری کيفيت خدمات الکترونيکیE-bankingکیفیت خدمات بانکداری الکترونیکیاطلاعاتفازیسیستمکیفیت خدمات بانکیسیستم خبره فازیطراحی
-
6.
نویسنده : زنجیرچی، سید محمود ؛ جلیلیان، نگار ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1392 - شماره 9 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 90 تا 108 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدمات بانکیرضایت مشتریمدل کانوروش طراحی آزمایشهای تاگوچیمشتریآزمایشکارکنانتاگوچیمشتریانمدل
-
7.
نویسنده : سبحانی فرد، یاسر ؛
مجله:مطالعات مدیریت راهبردی»بهار 1390 - شماره 5 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 149 تا 164 )
کلیدواژه ها:بانککیفیت خدمات مشتریانروش تحلیل IPAمشتریانکیفیت خدماتاندازهگیری کیفیت خدماتبهبودشاخصمشتریان بانکیکیفیت خدمات بانکی
-
8.
نویسنده : حسینی، میرزا حسن ؛ قادری، سمیه ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1389 ، دوره جدید - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 89 تا 115 )
کلیدواژه ها:عدالتخدماتکيفيت خدماتکيفيتکيفيت خدمات بانکيتحليل عامليمعنويت در محيط کارپيامدهاي معنويتپيش نيازهاي معنويتکارکنانمشتریمشتریاناطلاعاتتسهیلاتمدلمعنویت
-
9.
نویسنده : سعیداردکانی، سعید ؛ میرفخرالدینی، سید حیدر ؛ زارعیان، محمد ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1388، دوره اول - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 107 تا 124 )
کلیدواژه ها:ادراکاتکیفیت خدماتمشتریانانتظاراتکارکنان بانککارکنانمدل تحلیل شکافکیفیت خدمات بانکی
-
10.
نویسنده : مقیمی، سید محمد ؛ حفیظی، روح الله ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1388، دوره اول - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 147 تا 164 )
کلیدواژه ها:بانک ملیتحلیل مدیریت عملکرد (PMA)مقیاس سیستمی-مبادلهای کیفیت خدمات (SYSTRA-SQ)مدیریت عملکردکیفیت خدماتبانککیفیت خدمات بانکیاطلاعاتکارکنان
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (7 مقاله)
- ب (1 مقاله)