کلیدواژه customer satisfaction / (251 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : فیروزیان، محمود ؛ محمدیان، مقدسه ؛ غفوریان، هادی ؛
مجله:مدیریت فرهنگ سازمانی»تابستان 1385، دوره چهارم - شماره 2 ISC (28 صفحه - از 37 تا 64 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریخدمات پس از فروشخدمات قبل از فروششرایط پرداخت وجه کالاویژگیهای کالا
-
2.
نویسنده : ديب، صلاح شيخ ؛
مجله:جامعة تشرين للدراسات والبحوث العلمية»السنة 2009، دوره 31 - العدد 2 (19 صفحه - از 9 تا 27 )
کلیدواژه ها:الانتاج فی الوقت المحددتخفیض التکلفةرضا العمیلتحسین الجودةالتحسین المستمر
-
3.
نویسنده مسئول : علی نژاد، علیرضا ؛ نویسنده : محمد پور، پرویز ؛ اسفندیاری، نیما ؛
مجله:مدیریت توسعه و تحول»تابستان 1388 - شماره 2 (10 صفحه - از 75 تا 84 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریشش سیگمانمودار پارتوتجزیه و تحلیل عوامل شکست (FMEA)RPN؛ CTQچرخه DMAIC
-
4.
نویسنده : شاهین، آرش ؛ تیموری، احسان ؛
مجله:علوم مدیریت ایران»تابستان 1389 - شماره 18 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 54 تا 74 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریمدیریت ارتباط با مشتری (CRM)آژانس های مسافرتیافزایش درآمدبهبود فرآیندهامشتریCRMمدیریت ارتباط با مشتریتلفن همراهاطلاعاتموبایلمتغیرهای
-
5.
نویسنده : مسعودی، مصطفی ؛ حقیقی، محمد ؛
مجله:علوم مدیریت ایران»تابستان 1389 - شماره 18 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 103 تا 123 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریوفاداری مشتریکیفیت ارتباطاتکانال های ارتباط با مشتریایرانخودروخودرومشتریارتباطاتخریدارانرضایتبـامشـتری
-
6.
نویسنده مسئول : برادران، مهدی ؛ نویسنده : عباسی، عباس ؛ صفرنیا، حسن ؛
مجله:راهبردهای بازرگانی»تابستان 1390 - شماره 17 ISC (16 صفحه - از 467 تا 482 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریوفاداری مشتریارزش ادراک شدهکیفیت خدمات ادراک شدهتصویر مشتریتعهدو اعتماد
-
7.
نویسنده مسئول : فیض، دکترداود ؛ نویسنده : زارعی، دکتر عظیم ؛ زرگر، سید مجتبی ؛
مجله:راهبردهای بازرگانی»تابستان 1390 - شماره 17 ISC (14 صفحه - از 311 تا 324 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترضایت مشتریمدل یابی معادلات ساختاریارزش ادراک شده خدماتمدل سروکوال بهبودیافتهمنطقه تحمل پذیری مشتریان
-
8.
نویسنده : حسینی، حسن ؛ سازور، اعظم ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»پاییز و زمستان 1390 - شماره 16 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 117 تا 142 )
کلیدواژه ها:گردشگریرضایت مشتریتحلیل شکافکیفیت خدمات گردشگریمدل QFDخدماتجهانگردیاطلاعاتگردشگران خارجی
-
9.
نویسنده : رشادت جو، حمیده ؛ نعمتی زاد، علی ؛ ابویی اردکان، محمد ؛
مجله:مدیریت فرهنگی»پاییز 1390 - شماره 13 رتبه علمی-پژوهشی (دانشگاه آزاد (11 صفحه - از 93 تا 103 )
کلیدواژه ها:تصمیمات رفتاریدفاتر خدمات مسافرتیکیفیت خدماتایلامرضایتمندی مشتری
-
10.
نویسنده : Eftekharzadeh، Seyyed Farhad ؛ Shojaei، Seyyed Saeed ؛
مجله:Social Communication Sciences»Autumn 2011, Volume 1 - Number 3 (10 صفحه - از 13 تا 22 )
کلیدواژه ها:Electronic bankingBankingcustomer satisfactionBanking servicesquality of service
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (47 مقاله)
- علمی-پژوهشی (30 مقاله)
- A (13 مقاله)
- الف (12 مقاله)
- B (11 مقاله)
- بین المللی (8 مقاله)
- ج (5 مقاله)
- د (3 مقاله)
- A+ (3 مقاله)
- C (2 مقاله)