-
21.
نویسنده مسئول : حقیقی نسب، منیژه ؛ نویسنده : قاسمی، مائده ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1401 - شماره 46 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 133 تا 152 )
کلیدواژه ها:شبکههای اجتماعیدرگیری شناختیرفتار خریدکیفیت محتواتعامل با برندتعاملاطلاعاتقصد خریدمصرفکنندهشبکۀ اجتماعی اینستاگرام
-
22.
نویسنده مسئول : حقیقینسب، منیژه ؛ نویسنده : کامیابی، راضیه ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1399 - شماره 39 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 151 تا 172 )
کلیدواژه ها:برندجایگاهیابینقشۀ ادراکیبازاریابی
-
23.
نویسنده : حقیقی نسب، منیژه ؛ قدرت آبادی، لیلا ؛ شفیع، شکوفه ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»تابستان 1398، دوره یازدهم - شماره 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 357 تا 374 )
کلیدواژه ها:مدیریت دانشیادگیری سازمانیسرمایه مشتریتعهد مدیران ارشدمدیرانمدیریت دانش و یادگیری سازمانیکارکنانبازار
-
24.
نویسنده مسئول : حقیقی نسب، منیژه ؛ نویسنده : نیاکان لاهیجی، نازیلا ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»پاییز و زمستان 1399، دوره هفتم - شماره 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 74 تا 88 )
کلیدواژه ها:شبکه عصبیبیمه عمربخش بندی بازار
-
25.
نویسنده مسئول : حقیقی نسب، منیژه ؛ نویسنده : سنگری، نگین ؛ امامعلی پور، زهرا ؛ خسروی، سامیه ؛
مجله:مدیریت برند»تابستان 1399 - شماره 22 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (29 صفحه - از 1 تا 29 )
کلیدواژه ها:تصویر ذهنی برنداعتبار منبع توصیههای الکترونیکیکیفیت توصیههای الکترونیکیکمیت توصیههای الکترونیکیویژگی دریافتکننده توصیههای الکترونیکیهـادانشگاه الزهرابـهتصـویر ذهنیبـادانشـگاه
-
26.
نویسنده : حقیقی نسب، منیژه ؛ یزدانی، حمید رضا ؛ مرادی، الهام ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1390، دوره جدید - شماره 8 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 27 تا 46 )
کلیدواژه ها:تعهدارزش برندوفاداری و اعتماد به برندعملکرد رابطهخریدارارزشرابطهبازارهای صنعتیشایستگیاعتماد
-
27.
نویسنده : حقیقی نسب، منیژه ؛ عابدین، بهاره ؛ جانفشان، شیفته ؛
مجله:آینده پژوهی مدیریت»زمستان 1389 - شماره 87 (14 صفحه - از 25 تا 38 )
-
28.
نویسنده مسئول : حقیقی نسب، منیژه ؛ نویسنده : میرزائیان خمسه، پیوند ؛ سلطانی تاج آبادی، مرضیه ؛
مجله:مدیریت برند»زمستان 1402 - شماره 36 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (54 صفحه - از 13 تا 66 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندتجربه برندبازاریابی رسانههای اجتماعیمنافع رسانههای اجتماعیرسـانه هـای اجتمـاعیبرنـد
-
29.
نویسنده مسئول : حقیقی نسب، منیژه ؛ نویسنده : احدی، پری ؛ حقدادی، الهام ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار و تابستان 1399، دوره هفتم - شماره 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 22 تا 46 )
کلیدواژه ها:شبکههای اجتماعیپیوندهای اجتماعیپاسخ به تبلیغاتادراک از مرتبط بودن تبلیغاتادراک از ارزش تبلیغات
-
30.
نویسنده مسئول : نیاکان لاهیجی، نازیلا ؛ نویسنده : حقیقی نسب، منیژه ؛
مجله:پژوهشنامه بیمه»پاییز 1399 - شماره 139 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (29 صفحه - از 94 تا 122 )
کلیدواژه ها:بخشبندی بازارخوشهبندیبیمه بدنه خودروبیمهخودروشرکت بیمهمشتریان