-
21.
نویسنده مسئول : محمدیان، محمود ؛ نویسنده : ظهوری، بهاره ؛
مجله:علوم مدیریت ایران»پاییز 1395 - شماره 43 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (32 صفحه - از 153 تا 184 )
کلیدواژه ها:مدلسازی ساختاری تفسیریمسئولیت اجتماعی شرکتیکالاهای تندمصرفبرند اجتماعیبرندسازیمدلمسئولیت اجتماعیذینفعانمصرفکنندگانمتغیرساختBrandمسئولیت اجتماعی شرکت هاشرکت ها
-
22.
نویسنده : محمدیان، محمود ؛ دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ لاری، مهناز ؛
مجله:علوم مدیریت ایران»تابستان 1399 - شماره 58 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 55 تا 79 )
کلیدواژه ها:رفتار خریدقصد خریدبرند لوکسنظریه تجزیه یافته رفتار برنامه ریزی شدهحمایت از کالای ایرانیرفتاربرندهای لوکسمصرفکنندگانکنترل رفتاری ادراکشدهنگرش
-
23.
نویسنده مسئول : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ نویسنده : ناصحی فر، وحید ؛ محمدیان، محمود ؛ کیایی، مهدی ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»زمستان 1401، دوره نهم - شماره 4 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 23 تا 43 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریصنعت خودروتحلیل مضمونمدیریت تجربه مشتریمدل مدیریت تجربه مشتریمدیرانمدلصنعت خودرو ایرانمضمونپژوهش
-
24.
نویسنده : ناصحیفر، وحید ؛ دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ محمدیان، محمود ؛ نویسنده مسئول : الهوردی، مصطفی ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»زمستان 1400، دوره سیزدهم - شماره 4 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 974 تا 1000 )
کلیدواژه ها:سنجش مدلخدمات بانکداری الکترونیکیتجربه مشتریمدیریت تجربه مشتریابزار خدمات بانکداری الکترونیکیمدل مدیریت تجربه مشتریمدلخدمات بانکی
-
25.
نویسنده مسئول : بشیرپور، مهدی ؛ نویسنده : محمدیان، محمود ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»بهمن و اسفند 1398- شماره 99 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 29 تا 50 )
کلیدواژه ها:برندهای لوکسمصرف تظاهرینظریه وبلنبازاریابی مصرف تظاهری
-
26.
نویسنده : محمدیان، محمود ؛ اله وردی، مصطفی ؛ سلیمی، امیر ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»زمستان 1392، دوره پنجم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 61 تا 78 )
کلیدواژه ها:مزیت رقابتیعملکرد صادراتبازارگرایی صادراتبازار
-
27.
مصاحبه کننده : عیاری، علی ؛ مصاحبه شونده : اسفرجانی، شهرزاد ؛ محمدیان، محمود ؛ درگهی، پرویز ؛ زمانی، رامین ؛ امیرشاهی، میر احمد ؛
مجله:تدبیر»اردیبهشت 1386 - شماره 180 (14 صفحه - از 6 تا 19 )
-
28.
اولویت بندی عوامل مؤثر بر ارزش برند شرکت های اینترنتی - از دیدگاه دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی -
نویسنده : محمدیان، محمود ؛ دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ جلال زاده مقدم شهری، آرش ؛
مجله:Journal of Information Technology Management»پاییز 1391 - شماره 12 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 187 تا 212 )
کلیدواژه ها:ارزش برندشرکت های اینترنتیخدمات مشتریارتباطات بازاریابی
-
29.
نویسنده : امیرشاهی، میر احمد ؛ یزدانی، حمید رضا ؛ محمدیان، محمود ؛ تقوی فرد، نسیم ؛
مجله:مدیریت برند»تابستان 1393 - شماره 2 ISC (22 صفحه - از 11 تا 32 )
کلیدواژه ها:مصرفکنندهآزمونسازهدلبستگیBrandهمخوانی شخصیتپرسشنامه
-
30.
نویسنده : محمدیان، محمود ؛ ختائی، امیر ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»بهار 1390، دوره سوم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 143 تا 160 )
کلیدواژه ها:رفتارحفاظتی نسبت به محیط زیستپشتیبانی از اقدامات زیست محیطیمصرف کننده سبزرفتار خرید سبزنگرش های زیست محیطی