تابستان 1393 - شماره 2
-
آزمون عشق به برند در میان اعضای شبکههای اجتماعی در ایران بر اساس مدل آلبرت و همکاران
نویسنده : امیرشاهی، میر احمد ؛ یزدانی، حمید رضا ؛ محمدیان، محمود ؛ تقوی فرد، نسیم ؛
(22 صفحه - از 11 تا 32 )
-
تأثیر همخوانی شخصیت مصرفکننده و برند بر اعتماد و دلبستگی مصرفکننده به برند و نقش تعدیلگر درگیری ذهنی با محصول
نویسنده : عزیزی، شهریار ؛ شکر زار، صائب ؛
(28 صفحه - از 33 تا 60 )
-
عوامل تعیینکننده قصد خرید برندهای تقلبی لوکس؛ (مطالعه موردی شهر تهران)
نویسنده : نظری، محسن ؛ عابدی، ابوالفضل ؛ خراسانی طرقی، حامد ؛
(24 صفحه - از 61 تا 84 )
-
تفسیر و نگرش مشتریان از هدف و نحوه برندسازی در ارائه محصول با استفاده از استراتژی مشارکت برند در میان قومیتهای اصلی ایران
نویسنده : شاه طهماسبی، اسماعیل ؛ ایوبی، منیره ؛ شمس الهی، سارا ؛
(22 صفحه - از 85 تا 106 )
-
تعیین عوامل مؤثر در ایجاد تصویر سبز از برند خودروهای ایرانی در اذهان مشتریان آنها در شهر شیراز
نویسنده : حسینی، سید یعقوب ؛ اسماعیل پور، مجید ؛ ابراهیمی، رقیه ؛
(28 صفحه - از 107 تا 134 )
-
بخشبندی مشتریان در صنعت بانکداری با استفاده از مدل توسعهیافته RFMC
نویسنده : برادران، وحید ؛ فرخی، زهرا ؛
(20 صفحه - از 135 تا 154 )