-
1.
نویسنده : صمدی، منصور ؛ نظریان، محمد ؛
مجله:پژوهشنامه مالیات»بهار 1392 - شماره 65 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 125 تا 150 )
کلیدواژه ها:مالیاترضایت مشتریمودی مالیاتیشاخص رضایت مشتریسازمان های خدماتی
-
2.
نویسنده : صمدی، منصور ؛ حسین زاده، علی حسین ؛ نورانی کوتنایی، محمد ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1389، دوره دوم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 93 تا 110 )
کلیدواژه ها:رضایت ارتباطیتاکتیکهای بازاریابی ارتباطیفروشگاههای زنجیرهایرفتار خرید مشتریانمشتریرفتار خرید مشتریارتباطاتمشتریان
-
3.
نویسنده : صمدی، منصور ؛ حاجی پور، بهمن ؛ فارسی زاده، حسین ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1387، دوره اول - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 71 تا 86 )
-
4.
نویسنده : جولا، نعمت اله ؛ صمدی، منصور ؛ چینی پرداز، رحیم ؛
مجله:مدیریت بهره وری»پاییز 1393 - شماره 30 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 45 تا 68 )
کلیدواژه ها:رضایت شغلیبهره وریتعارض نقشابهام نقشکیفیت خدمات ادراکی توسط مشتریخودکاراییتطبیق پذیریکارکنانمشتریمشتریانکارمندبانکمدل
-
5.
نویسنده : صمدی، منصور ؛
مجله:اقتصاد کشاورزی و توسعه»زمستان 1387 - شماره 64 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 97 تا 118 )
کلیدواژه ها:بازاریابیتصمیمگیری چند معیارهفرایند تحلیل سلسله مراتبیآمیخته ترفیعمحصولات لبنیترفیعتصمیمگیری
-
6.
نویسنده : احسان، عبدالرحمن ؛ نظری، محسن ؛ حسنقلی پور، طهمورث ؛ صمدی، منصور ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»پاییز 1395، دوره هشتم - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 529 تا 548 )
کلیدواژه ها:"بازاریابی اجتماعی""فرهنگ مصرف""محصولات داخلی""ملیگرایی مصرفی""نظریه برخاسته از دادهها"تولیدمدلمصرفکیفیت
-
7.
نویسنده : صمدی، منصور ؛ فاخر، اسلام ؛
مجله:دانشور رفتار»تیر 1388 - شماره 35 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 77 تا 93 )
کلیدواژه ها:استراتژیمحیط بیرونیمدیریت استراتژیکبرنامه ریزیمحیط درونی
-
8.
نویسنده : صمدی، منصور ؛ نورانی، محمد ؛ فارسی زاده، حسین ؛
مجله:پژوهشنامه بازرگانی»زمستان 1388 - شماره 53 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 205 تا 224 )
کلیدواژه ها:رفتار مصرف کنندهتاکتیک های بازاریابی ارتباطیرضایت ارتباطیرفتار خریدلیزرلتاکتیکمشتریارتباطاتبازاریابی ارتباطیمدلمشتریان