-
1.
نویسنده : عسگری، ناصر ؛ حیدری، حامد ؛
مجله:Journal of Information Technology Management»پاییز 1394 - شماره 24 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 655 تا 674 )
کلیدواژه ها:تجارت الکترونیکاعتماد مشتریرضایت مشتری.خرید گروهیکیفیت اطلاعاتمشتریان
-
2.
نویسنده : روستا، احمد ؛ اکبرزاده صفویی، مرتضی ؛ زنگیان، سمیه ؛
مجله:مدیریت برند»زمستان 1394 - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (32 صفحه - از 13 تا 44 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریاعتماد مشتریارزش ویژه برندکیفیت رابطه با مشتریتعهد در رابطهتصویر برند بیمارستان
-
3.
نویسنده : ضیاء، بابک ؛ طوطیفر طهران پور، محمد مهدی ؛
مجله:مدیریت ورزشی»مهر و آبان 1395 - شماره 33 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 619 تا 635 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتریتصویر شرکتاعتماد مشتریکیفیت خدمات درک شدهکسب وکار ورزشیمشتریانکسب و کارهای ورزشیصنعت ورزش
-
4.
نویسنده : نژادشکوهی، فاطمه ؛ دعایی، حبیب الله ؛
مجله:مدیریت فرهنگ سازمانی»بهار 1393، دوره دوازدهم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 105 تا 123 )
کلیدواژه ها:اعتماد مشتریابعاد فرهنگی هافستدادراک مشتری از شرکتخرید اینترنتادراک مشتریفرهنگزن گراییمردگرایی
-
5.
نویسنده : رحیم نیا، فریبرز ؛ هرندی، عطا اله ؛ فاطمی، زهرا ؛
مجله:پژوهش های مدیریت عمومی»پاییز 1391 - شماره 17 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 83 تا 102 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریوفاداری مشتریاعتماد مشتریکیفیت رابطه با مشتریتعهد ارتباطی مشتریکیفیت ادراک شده مشتری
-
6.
نویسنده : عباس نژاد، سعید ؛ حقیقی کفاش، مهدی ؛ صحت، سعید ؛
مجله:پژوهشنامه بیمه»زمستان 1390 - شماره 104 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 131 تا 154 )
کلیدواژه ها:بیمه عمروفاداری مشتریاعتماد مشتریرفتار فروش اخلاقیمشتریبیمهبیمههای عمرشرکت بیمه
-
7.
نویسنده : حقیقی، محمد ؛ کرمی، مسعود ؛ برهان زاده، الیا ؛
مجله:علوم مدیریت ایران»تابستان 1392 - شماره 30 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 107 تا 126 )
کلیدواژه ها:اعتماد مشتریابعاد اعتمادفروشگاه های شهروندکارکنانمشتریاعتمادمشتریان
-
8.
نویسنده : فرزین فر، زهره ؛ سعیدا اردکانی، سعید ؛ نادری بنی، محمود ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»بهار 1395 - شماره 33 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 63 تا 84 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریوفاداری مشتریاعتماد مشتریمسئولیت اجتماعی شرکتمشتریهتل
-
9.
نویسنده : عباسی، عباس ؛ منصورآبادی، زهرا ؛ محمود شاهی، شهرزاد ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»زمستان 1395، دوره هشتم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 883 تا 900 )
کلیدواژه ها:رضایتمندی مشتریاعتماد مشتریقصد خریدمسئولیت اجتماعی شرکت
-
10.
نویسنده : الهی، شعبان ؛ حمدان، محمود ؛ حسن زاده، علی رضا ؛
مجله:دانشور رفتار»تیر 1388 - شماره 35 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 30 تا 46 )
کلیدواژه ها:تجارت الکترونیکیرضایت مشتریوفاداری مشتریاعتماد مشتریپایگاه وب