-
1.
نویسنده : اقازاده، هاشم ؛ هاشمی، محمدصادق ؛ صدری نیا، محمد ؛
مجله:مطالعات مدیریت راهبردی»تابستان 1393 - شماره 18 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 177 تا 200 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریوفاداری مشتریتبلیغات دهان به دهانمنافع مصرف¬کننده
-
2.
نویسنده : بهنام، محسن ؛ مدیری، ماهرخ ؛ هاشمی، سیده زهرا ؛
مجله:مطالعات مدیریت ورزشی»شهریور و مهر 1394 - شماره 31 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 85 تا 104 )
کلیدواژه ها:کیفیت ادراک شدهآگاهی از برندوفاداری به برندتبلیغات دهان به دهانتداعی برند.مشتریمصرفکنندهمشتریانتداعیخدمات
-
3.
نویسنده : ابراهیمی، عبدالحسین ؛ شکاری، عاطفه ؛ شتاب بوشهری، ناهید ؛
مجله:مطالعات مدیریت ورزشی»بهمن و اسفند 1395 - شماره 40 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 131 تا 146 )
کلیدواژه ها:خریداعتماد مشتریانتبلیغات دهانبهدهانمشتریمشتریانقصد خریداعتماداعتماد مشتریقصد خرید مشتری
-
4.
نویسنده : کردلو، حسین ؛ تیموری، آتوسا ؛ حسنی زاده، بهادر ؛
مجله:مدیریت ورزشی»مهر و آبان 1395 - شماره 33 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 605 تا 618 )
کلیدواژه ها:بازاریابیوفاداریرضایت مندیمشتریان ورزشیتبلیغات دهان به دهانمشتریمشتریانرضایت
-
5.
نویسنده : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ عقیلی، خدیجه ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1394 ، سال پنجم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 15 تا 36 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریقصد خرید مجددارزش خدمات درک شدهتبلیغات دهان به دهانراحتی استفاده از خدماتمشتریخدماترضایتمشتریان
-
6.
نویسنده : عالی، صمد ؛ ابراهیمی، عبد الحمید ؛ بافنده زنده، علیرضا ؛
مجله:علوم مدیریت ایران»تابستان 1392 - شماره 30 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 81 تا 106 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتریکیفیت رابطهتبلیغات دهان به دهانسهم مشتریاستراتژی های بازاریابی رابطه مندبازاریابی رابطه مندمشتریاستراتژیهای بازاریابی رابطه مندبانکارتباطاتمشتریان