-
1.
نویسنده : کشاورز، لقمان ؛ سرخوش، سمیرا ؛
مجله:پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی»بهار 1392 - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (10 صفحه - از 11 تا 20 )
کلیدواژه ها:تعهدخودکارآمدیرضایت مشتریاداره کل ورزش و جوانان
-
2.
نویسنده : مهرگان، محمدرضا ؛ مدرس یزدی، محمد ؛ حسنقلی پور، طهمورث ؛ صفری، حسین ؛ دهقان نیری، محمود ؛
مجله:مدیریت صنعتی (دانشگاه تهران)»بهار و تابستان 1392 - شماره 10 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 139 تا 162 )
کلیدواژه ها:ﺗﺤﻠﻴﻞ ﭼﻨﺪﻣﻌﻴﺎرهMUSAرﮔﺮﺳﻴﻮن ﺗﺮﺗﻴﺒﻲرضايت مشتريان
-
3.
نویسنده : موسوی حقیقی، محمد هاشم ؛ نویسنده مسئول : تاجیک، مهدی ؛
مجله:مدیریت نوآوری»پاییز 1393 - شماره 9 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 77 تا 99 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریپویاییهای سیستمگسترش نوآوریالگوی باس
-
4.
نویسنده مسئول : احسانی، علی ؛
مجله:مدیریت سلامت»تابستان 1399 - شماره 80 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت بهداشت/ISC (8 صفحه - از 103 تا 110 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریقصد خریدپروتکلهای بهداشتیکووید19
-
5.
نویسنده : زنجیرچی، سید محمود ؛ جلیلیان، نگار ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1392 - شماره 9 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 90 تا 108 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدمات بانکیرضایت مشتریمدل کانوروش طراحی آزمایشهای تاگوچیمشتریآزمایشکارکنانتاگوچیمشتریانمدل
-
6.
نویسنده : اسفیدانی، محمدرحیم ؛ حسنقلی پور، طهمورث ؛ ساجدی فر، علی اصغر ؛
مجله:علوم مدیریت ایران»بهار 1391 - شماره 25 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 23 تا 46 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریوفاداری مشتریشرکت کارگزاریکیفیت خدمات الکترونیکاعتماد الکترونیکمشتریاطلاعاتمشتریانرضایترضایت و وفاداری مشتری
-
7.
نویسنده : شاهین، آرش ؛ تیموری، احسان ؛
مجله:علوم مدیریت ایران»تابستان 1389 - شماره 18 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 54 تا 74 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریمدیریت ارتباط با مشتری (CRM)آژانس های مسافرتیافزایش درآمدبهبود فرآیندهامشتریCRMمدیریت ارتباط با مشتریتلفن همراهاطلاعاتموبایلمتغیرهای
-
8.
نویسنده : هوشیار، کمال ؛ یوسفی، زینب ؛ غلامی میان سرایی، سمیرا ؛ صدری، مریم ؛
مجله:مطالعات مدیریت رفتار سازمانی در ورزش»بهار 1393، سال اول - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم (10 صفحه - از 85 تا 94 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریانبرندکالاهای ورزشیقوانین برندینگ
-
9.
نویسنده مسئول : یاراحمدی، فتانه ؛ نویسنده : رمضانی بوشهری، سحر ؛
مجله:اقتصاد کشاورزی و توسعه»زمستان 1401 - شماره 120 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 245 تا 263 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریاستان خوزستانارزش ویژه برندخرید مجددمحصول خرماخرماارزش ویژهمحصول
-
10.
نویسنده : حسینی، حسن ؛ سازور، اعظم ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»پاییز و زمستان 1390 - شماره 16 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 117 تا 142 )
کلیدواژه ها:گردشگریرضایت مشتریتحلیل شکافکیفیت خدمات گردشگریمدل QFDخدماتجهانگردیاطلاعاتگردشگران خارجی