-
1.
نویسنده مسئول : رزمی، زهرا ؛ نویسنده : اسماعیلی، یاسمن ؛
مجله:مدیریت برند»زمستان 1399 - شماره 24 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 141 تا 164 )
کلیدواژه ها:مدیریت دانشبانک تجارتتصویر برندارزش ویژه برندبرندسازیبرنـدمشـتریهـابـهبرنــدمشــتریبـامشتریبــا
-
2.
نویسنده : محبتطلب، علی ؛ رضوانی، مهران ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1397 - شماره 29 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 123 تا 138 )
کلیدواژه ها:بازاریابی کارآفرینانهارزش ویژة برندصنایع غذایی لبنیدیدگاه مشتری در بازاریابی کارآفرینانه
-
3.
نویسنده : کهیاری حقیقت، امین ؛ فیض، داود ؛ آذر، عادل ؛ زارعی، عظیم ؛ دهدشتی شاهرخ، زهره ؛
مجله:راهبردهای بازرگانی»بهار و تابستان 1397 - شماره 29 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 134 تا 145 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندعملکرد برندمسئولیت اجتماعی شرکت
-
4.
نویسنده مسئول : جمشیدی، داریوش ؛ نویسنده : روستا، علیرضا ؛ محسن، افشین ؛
مجله:تعامل انسان و اطلاعات»پاییز 1400 - شماره 31 رتبه ب (وزارت علوم (16 صفحه - از 41 تا 56 )
کلیدواژه ها:مزیت رقابتیسهم بازارارزش ویژه برندرفتار اطلاعیابی و اطلاعاتی مشتریانو مراکز تجاری کیش.
-
5.
نویسنده : محمدی، سردار ؛ نویسنده مسئول : زارعی، ارش ؛
مجله:مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی»تابستان 1399 - شماره 28 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 99 تا 112 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندرسانههای اجتماعیپاسخ مشتریانهواداران تیم پرسپولیس
-
6.
نویسنده : رجب زاده، رضا ؛ حدادیان، علیرضا ؛ جباری نوقابی، مهدی ؛ نویسنده مسئول : طالب پور، مهدی ؛
مجله:رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی»تابستان 1397 - شماره 21 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (13 صفحه - از 21 تا 33 )
کلیدواژه ها:تصویر برندبرندسازیارزش ویژۀ برندفوتبال.باشگاه های برترتعهد هوادار
-
7.
نویسنده مسئول : زارعی، قاسم ؛ نویسنده : غفاری خضرلو، رسول ؛ بیگی فیروزی، الله یار ؛ لعلی سرابی، امیر ؛
مجله:پژوهش های مدیریت عمومی»تابستان 1402 - شماره 60 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 222 تا 246 )
کلیدواژه ها:مسئولیتپذیری اجتماعیارزش ویژه برندرفتار طرفدار محیطزیست برندتمایل به پرداخت مصرفکنندگانصنعت آبمیوه
-
8.
نویسنده مسئول : رزمی، زهرا ؛ نویسنده : میرزائیان خمسه، پیوند ؛ سلطانی تاج آبادی، مرضیه ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1401، دوره جدید - شماره 51 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (34 صفحه - از 184 تا 217 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندمدیریت دانش مشتریدرگیری مشتریبازاریابی رسانههای اجتماعیتجربه برندمشتریفعالیتهای بازاریابی رسانههای اجتماعیارزش ویژهمشتریاندانشمدل
-
9.
نویسنده : محمدشفیعی، مجید ؛ توکلی، هدی ؛ طبائیان، ریحانه السادات ؛
مجله:مدیریت برند»بهار 1397 - شماره 13 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (36 صفحه - از 171 تا 206 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتارزش ویژه برندترجیح برندتمایل به پرداخت قیمت بالاترنوآوری خدماتبازار گراییبــابــر
-
10.
نویسنده : غلامرضا تهرانی، ابوالقاسم ؛ محبی، سراج الدین ؛ عزیزی، شهریار ؛ نویسنده مسئول : اسداله، هوشنگ ؛
مجله:پژوهش های اخلاقی»بهار 1402 - شماره 51 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 71 تا 84 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندتجربه حسی برنددلبستگی شناختیعاطفی و رفتاری مشتریمشتریبرنـدارزش ویژهبـهعاطفی