پاییز 1399 - شماره 38 التصنيف ب (Ministry of Science)
-
مؤلف : باقلی، طیبه ؛ ناصحی فر، وحید ؛ صحت، سعید ؛ كاتب مسؤول : محمدیان، محمود ؛
(20 صفحة - من 1 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:عوامل ساختاریعوامل زمینهایصنعت داروسازیعوامل رفتاریرندسازیبرندسازیداروییصنعت داروسازی ایرانمدلشناسایی
-
كاتب مسؤول : رجبی پور میبدی، علیرضا ؛ مؤلف : استانستی، صدف ؛ رخیده، محمدرضا ؛ خمش آیا، احمد ؛
(20 صفحة - من 21 إلی 40 )
الکلمات المفتاحية:اصالت برندرفاه روانی مصرفکنندهرفاه ذهنی مصرفکنندهنمادگرایی فرهنگی برندفرهنگی
-
كاتب مسؤول : شیرخدایی، میثم ؛ مؤلف : خلیلی پالندی، فرشته ؛
(16 صفحة - من 41 إلی 56 )
الکلمات المفتاحية:مزاجخرید آنیمزاج سرد. مزاج گرمزنان
-
كاتب مسؤول : دهقانپوری، حوریه ؛ مؤلف : سرلاب، رقیه ؛ چاوشی، سیدرسول ؛ دنیاپور، حسین ؛
(24 صفحة - من 57 إلی 80 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد نوآورانههوش بازاریابیفروشگاه ورزشیآنلاین.رقابتپذیریاطلاعاتبازاررقابتی
-
مؤلف : احمدی، عصمت ؛ اسماعیل پور، مجید ؛ كاتب مسؤول : بحرینی زاد، منیژه ؛
(24 صفحة - من 81 إلی 104 )
الکلمات المفتاحية:قصد خرید بستهبندیزیباییشناختی بستهبندیکیفیت ادراکشدۀ محصولنگرانی زیستمحیطی مصرفکنندهنوگرایی مصرفکنندهنگرانی زیستمحیطی مصرفکنندهمحصول
-
كاتب مسؤول : استادی، بختیار ؛ مؤلف : عبدالهی، علی ؛
(14 صفحة - من 105 إلی 118 )
الکلمات المفتاحية:ارزش درکشدۀ مشتریانارزش دورۀ عمر مشتریذهنیت مشتریمبلغ پرداختی مشتری.تابع زیان تاگوچیمشتریارزش درکشدۀ مشتریمشتریانمدلفرمولارزش درکشدۀ مشتریان
-
كاتب مسؤول : نوروزی، حسین ؛ مؤلف : سمیعی، محمد ؛ رشنوادی، یعقوب ؛
(22 صفحة - من 119 إلی 140 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی رسانههای اجتماعی رسانههای اجتماعیاینستاگراممارکتینگراهبردهای بازاریابی رسانههای اجتماعی.| اهداف بازاریابیراهبردهای بازاریابیاجتماعی
-
كاتب مسؤول : اسلامی، قاسم ؛ مؤلف : قادری، فرشاد ؛
(18 صفحة - من 141 إلی 158 )
الکلمات المفتاحية:عزتنفساسترس درکشدهمقابلة منفیجنون خرید اینترنتی.استرس