بهار 1394 ، سال پنجم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science)
-
مؤلف : دعایی، حبیب اله ؛ بی غم، زینب ؛
(20 صفحة - من 1 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:امکان سنجیپياده سازیبازاريابی الکترونيکیبازارفرش دستباففرش دستبافبازاراطلاعات
-
مؤلف : اشتیاقی، فاطمه ؛ نخعی کمال آبادی، عیسی ؛ البدوی، امیر ؛
(22 صفحة - من 21 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:ﺟﺬب ﻣﺸﺘﺮیتخصيص بودجههای بازاريابیحقوق صاحبان سهام از ارزش مشتری (CE)نگهداری مشتریبهينهسازی استوارمشتریرویکرد بهینهسازی استوارسناریومدلتخصیص
-
مؤلف : یزدانی، ناصر ؛
(16 صفحة - من 43 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:فرشتبلیغات اینترنتیاثر بخشی تبلیغاتبازار فرش ایرانتبلیغاتاطلاعاتصادراتفرش دستبافمصرفکنندهمدل
-
مؤلف : نصری نصرابادی، شهره ؛ حسن زاده، علی رضا ؛ رجب زاده، علی ؛
(30 صفحة - من 59 إلی 88 )
الکلمات المفتاحية:سيستم استنتاج فازیسيستم خبرهبانکداری الکترونيکیکيفيت خدماتمدلهای اندازه گيری کيفيت خدمات الکترونيکیE-bankingکیفیت خدمات بانکداری الکترونیکیاطلاعاتفازیسیستمکیفیت خدمات بانکیسیستم خبره فازیطراحی
-
مؤلف : کاریزنویی، امیر ؛ ناجی عظیمی، زهرا ؛ پویا، علی رضا ؛
(18 صفحة - من 89 إلی 106 )
الکلمات المفتاحية:AHPPROMETHEEانتخاب بازارتحليل سلسله مراتبیشبيه سازی مونت کارلوپرامتیروش های ترکيبیبازارمعیارهاتصمیمگیری
-
مؤلف : حسین زاده شهری، معصومه ؛ حبیبی، معصومه ؛ حیدری، وجیهه ؛
(22 صفحة - من 107 إلی 128 )
الکلمات المفتاحية:قابليتهای بازاريابیقابليتحسگریاستراتژی بازاريابی خلاقاستراتژی بازاريابی بهموقعاطلاعاتبازاربازاریابیاستراتژیسازمان
-
مؤلف : شیرخدایی، میثم ؛ نجات، سهیل ؛ اکبری، امیر ؛
(20 صفحة - من 129 إلی 148 )
الکلمات المفتاحية:معادلات ساختاریرﺿﺎﻳﺖتاکتيک های بازاريابی رابطه مندوفاداری مشتريانمشتریمشتریانبیمهشرکت بیمه ایرانبازاریابی رابطه مندبازاریابی رابطهمند
-
مؤلف : صنایعی، علی ؛ حدادیان، علی رضا ؛ باقریه مشهدی، امیرحسین ؛
(20 صفحة - من 149 إلی 168 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشتریرضايت مشتریفروشگاه زنجيره ایمشتریمشتریانوفاداریوفاداری مشتریانترجیح نام تجاریپژوهش
-
مؤلف : کریمیان، مجتبی ؛ خدادادحسینی، حمید ؛ مشبکی اصفهانی، اصغر ؛
(14 صفحة - من 169 إلی 182 )
الکلمات المفتاحية:تداعی برندارزش ويژه برندطنين برندآگاهی برندبرتری برندپاسخ احساسی به برندهويت سازی با برنددانشگاهبرندسازیدانشجویانمشتریتداعیبرتریارزش ویژه
-
مؤلف : فیض، داود ؛ فارسی زاده، حسین ؛ دهقانی سلطانی، مهدی ؛ قهری شیرین آبادی، الهه ؛
(18 صفحة - من 183 إلی 200 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری برنداعتماد برندتجربه برندرضايت برندارزش درکشدهمشتریوفاداریرضایتبازارمشتریانپژوهشاعتمادوفاداری مشتری
-
مؤلف : حیدری، حامد ؛ موسی خانی، مرتضی ؛
(18 صفحة - من 201 إلی 218 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشتريانکيفيت خدمات الکترونيککيفيت خدمات سنتیرضايت مشترياناعتماد مشتريانحداقل مربعات جزيی- مدلسازی معادلات ساختاریمشتریانبانکرضایت مشتریکیفیت خدماتالکترونیکبانکداریمدل
-
مؤلف : رضائی، عبداله ؛ آقاجانی، حسن علی ؛ یحیی زاده فر، محمود ؛
(16 صفحة - من 219 إلی 234 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشترياناولويت بندیشرکت کالهمشتریمشتریانوفاداری مشتریرضایت