تابستان 1397 - شماره 29 التصنيف ب (Ministry of Science)
-
مؤلف : بودلایی، حسن ؛ شهیدی، عالمه ؛
(22 صفحة - من 1 إلی 22 )
الکلمات المفتاحية:تجربهتجربه مشتریتجربه مصرفکنندهمدیریت تجربه مشتری
-
مؤلف : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ فرج شوشتریپور، حمیدرضا ؛
(16 صفحة - من 23 إلی 38 )
الکلمات المفتاحية:تجاریسازیتحلیل مضمونشرکتهای دانشبنیان
-
مؤلف : بخشیزاده برج، کبری ؛ عبداللهی، خدیجه ؛
(16 صفحة - من 39 إلی 54 )
الکلمات المفتاحية:خلاقیترضایت مشتریصنعت بازیهای موبایلیچالشیبودنشبکه خزانه جمعی
-
مؤلف : حسینزاده، محمدرضا ؛ خدادادی، عباس ؛
(14 صفحة - من 55 إلی 68 )
الکلمات المفتاحية:گردشگریتحلیل عاملیرقابتپذیریمقصد گردشگری
-
مؤلف : جلالی، شهرزاد ؛ عبدالوند، ندا ؛ رجائی هرندی، سعیده ؛
(18 صفحة - من 69 إلی 86 )
الکلمات المفتاحية:دادهکاویتحلیل رفتار مشتریکاوش کاربری وبخردهفروشی برخط
-
مؤلف : احمدزادهفرد، محمد حسن ؛
(18 صفحة - من 87 إلی 104 )
الکلمات المفتاحية:اصفهانعملکردبانک مهر اقتصادقابلیت بازاریابیگرایش راهبردی
-
مؤلف : برومند، بابک ؛ کاظمی، علی ؛ رنجبریان، بهرام ؛
(18 صفحة - من 105 إلی 122 )
الکلمات المفتاحية:گردشگریتحلیل عاملیرقابتپذیریمقصد گردشگری
-
مؤلف : محبتطلب، علی ؛ رضوانی، مهران ؛
(16 صفحة - من 123 إلی 138 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی کارآفرینانهارزش ویژة برندصنایع غذایی لبنیدیدگاه مشتری در بازاریابی کارآفرینانه
-
مؤلف : مکیزاده، وحید ؛ آیینجمشید، سیاوش ؛ سقائی، فرزانه ؛
(26 صفحة - من 139 إلی 164 )
الکلمات المفتاحية:صنعت خودروسازینفرت از برنداحساسات منفی به برندرابطه مصرفکننده|برندزمینه فردی نفرت
-
مؤلف : شجاع، علی ؛ صادقوزیری، فراز ؛
(16 صفحة - من 165 إلی 180 )
الکلمات المفتاحية:کاهشاجتناب از برندانتقام از برندتجربة منفی گذشتهتنفر از برندتوقف حمایت و ناسازگاری نمادی
-
مؤلف : زرین جوی الوار، سهیلا ؛ محمودی میمند، محمد ؛ آلبو نعیمی، ابراهیم ؛ سمیعی نصر، محمود ؛
(18 صفحة - من 181 إلی 198 )
الکلمات المفتاحية:ابعاد فردیابعاد شغلیابعاد انگیزشیابعاد سازمانیبازاریابی داخلی
-
مؤلف : فیض، داود ؛ باقری قره بلاغ، هوشمند ؛ رادفر، ثمین ؛
(18 صفحة - من 199 إلی 216 )
الکلمات المفتاحية:اندیشناکیولخرجیافسوسرفتار شکایتآمیز