پاییز 1393 ، سال چهارم - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science)
-
مؤلف : رحیم نیا، فریبرز ؛ کفاش پور، آذر ؛ فیض محمدی، شیرین ؛
(16 صفحة - من 1 إلی 16 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برندپرستيژ برندتمايزبرندهويتيابی مشتری با برند
-
مؤلف : بحرینی زاده، منیجه ؛ پوردهقان، عادل ؛
(22 صفحة - من 17 إلی 38 )
الکلمات المفتاحية:اعتمادوفاداری به برندرﺿﺎﻳﺖTrustپيشبردصنعت تلفن همراهPromotion
-
مؤلف : اصانلو، بهاره ؛
(16 صفحة - من 39 إلی 54 )
الکلمات المفتاحية:چابکی مشتریسفارشی سازی انبوهتمايزات فردیمشارکت در مزايای وظيفه ایمشارکت در مزايای نمادی
-
مؤلف : کزازی، ابوالفضل ؛ فائضی راد، محمدعلی ؛
(20 صفحة - من 55 إلی 74 )
الکلمات المفتاحية:استراتژی رقابتیماتريس ارزيابی اقدام و موقعيت استراتژيک (SPACE)تحليل سلسلهمراتبی دلفی فازی (FDAHP)برنامهريزی استراتژيکمطالعه بازار
-
مؤلف : حقیقی، محمد ؛ میرا، سید ابوالقاسم ؛ درستی، علی ؛
(14 صفحة - من 75 إلی 88 )
الکلمات المفتاحية:رضايت مشتریصنعت رستوران داریمجموعه بوف
-
مؤلف : حدادیان، سیما ؛ طباطبایی نسب، سید محمد ؛
(18 صفحة - من 89 إلی 106 )
الکلمات المفتاحية:همخلقی ارزشرفتار همخلقی ارزش مشتریقابليت مشتری مداریقابليت خدمات -رسانی
-
مؤلف : حسنقلی پور، طهمورث ؛ روحانی، امیررضا ؛ قدس الهی، احمد ؛
(26 صفحة - من 107 إلی 132 )
الکلمات المفتاحية:تجربهمصرف کنندهروش شناسیparadigmپارادايمconsumerپديدار شناسیوجود گرا
-
مؤلف : رنجبریان، بهرام ؛ فتحی، سعید ؛
(16 صفحة - من 133 إلی 148 )
الکلمات المفتاحية:Iranتصوير ذهنی کلیتصوير ذهنی عاطفیتصوير ذهنی شناختینيت سفرمقصد گردشگری ايران
-
مؤلف : نادریان، مسعود ؛ رهبری، سمیه ؛
(12 صفحة - من 149 إلی 160 )
الکلمات المفتاحية:وفاداریفوتبال حرفه ایLoyaltyبازاريابی رابطه ایرضايتمندی
-
مؤلف : فتحعلی، متینه ؛ خیری، بهرام ؛
(28 صفحة - من 161 إلی 188 )