زمستان 1396 - شماره 27 التصنيف ب (Ministry of Science)
-
مؤلف : کریمی علویجه، محمدرضا ؛ علی طلب، رکسانا ؛
(22 صفحة - من 1 إلی 22 )
الکلمات المفتاحية:ROقصد خریدخرید آنلاینرفتار مصرف کننده آنلاینمدل Sنشانه های محیطی
-
مؤلف : اسفیدانی، محمد رحیم ؛ نظری، محسن ؛ آقایی، محمد ؛ عبدالعلی، حامد ؛
(18 صفحة - من 23 إلی 40 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی رابطه ای بینبنگاهینوع شناسی رابطهنوعشناسی مشتریجذابیت رابطهعمق و دوام رابطه
-
مؤلف : اخوان خرازیان، مریم ؛ شریفی الحسینی، سید هادی ؛
(16 صفحة - من 41 إلی 56 )
الکلمات المفتاحية:کارکردشرکت های کوچک و متوسطرسانه های اجتماعی
-
مؤلف : اسماعیل پور، مجید ؛ صیادی، امرالله ؛ دلواری احمدپور، مرضیه ؛ موسوی شورگلی، سولماز ؛
(20 صفحة - من 57 إلی 76 )
الکلمات المفتاحية:مسئولیت اجتماعیوفاداری به برنداعتبار برندبانک صادرات ایران
-
مؤلف : غیور باغبانی، سید مرتضی ؛ رجوعی، مرتضی ؛ کریم پور، احمد ؛
(18 صفحة - من 77 إلی 94 )
الکلمات المفتاحية:جان بخشی به نمانامشخصیت نماناموفاداری نمانام
-
مؤلف : شفیعی، ساناز ؛ رجب زاده قطری، علی ؛ حسن زاده، علیرضا ؛ جهانیان، سعید ؛
(22 صفحة - من 95 إلی 116 )
الکلمات المفتاحية:گردشگری پایدارفناوری اطلاعات و ارتباطاتفراترکیبمقاصد گردشگری هوشمند
-
مؤلف : تیموری، هادی ؛ گودرزوند چگینی، مریم ؛
(28 صفحة - من 117 إلی 144 )
الکلمات المفتاحية:عوامل فردیعوامل سازمانیبانکداری الکترونیکیوفاداری الکترونیکیتعهد الکترونیکی
-
مؤلف : محمدی، فرزانه ؛
(12 صفحة - من 145 إلی 156 )
الکلمات المفتاحية:بازار محوریهویت برندعملکردبیمارستان
-
مؤلف : طباطبایی نسب، سید محمد ؛ مدنی، سمیرا ؛ اشرفی عقدا، طاهره ؛
(16 صفحة - من 157 إلی 172 )
الکلمات المفتاحية:نظریه پردازی داده بنیانجایگذاری نام تجاریروش تحلیل کیفی
-
مؤلف : خدامی، سهیلا ؛ نوروزی، حسین ؛ مروتی شانجانی، مهسا ؛
(22 صفحة - من 173 إلی 194 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرف کنندهتبلیغات موبایلینظریه یکپارچه پذیرشتکنولوژی (UTAUT)مدل پذیرش تکنولوژی (TAM)نظریه فعالیت