تابستان 1400 - شماره 41 التصنيف ب (Ministry of Science)
-
كاتب مسؤول : ناصحی فر، وحید ؛ مؤلف : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ محمدیان، محمود ؛ اله وردی، مصطفی ؛
(26 صفحة - من 1 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:مدل چندسطحیتجربۀ مشتریمدیریت تجربۀ مشتریابزارهای خدمات بانکداری الکترونیکیخدمات بانکداری الکترونیکی
-
كاتب مسؤول : امینی، علیرضا ؛ مؤلف : نکویی زاده، مریم ؛
(18 صفحة - من 27 إلی 44 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت ادراک شدهقصد رفتاریفداکاریبازاریابی سیمارضایت تماشاگر
-
مؤلف : خانزاده، حامد ؛ بامداد، ناصر ؛ محمود زاده، سید مجتبی ؛ كاتب مسؤول : رهنورد، فرجاله ؛
(24 صفحة - من 45 إلی 68 )
الکلمات المفتاحية:رقابتپذیریتوسعهگردشگریشهر و قابلیت رشد
-
كاتب مسؤول : جعفری، سید محمدباقر ؛ مؤلف : محمودی، سید محمد ؛ سلطانی، مرتضی ؛ اشکانی، مهدی ؛
(22 صفحة - من 69 إلی 90 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیبازار هدفتبلیغات دهان به دهانبذرپاشیارتباطات و شبکهسازی
-
مؤلف : قمی اویلی، زینت ؛ مران جوری، مهدی ؛ رحمتی، مریم ؛ كاتب مسؤول : تقی پوریان، محمد جواد ؛
(22 صفحة - من 91 إلی 112 )
الکلمات المفتاحية:فراترکیبارزش ویژه برندبعد نگرشیرویکرد مبتنی بر مشتری
-
كاتب مسؤول : باشکوه اجیرلو، محمد ؛ مؤلف : سیف اللهی، ناصر ؛ بیگی فیروزی، الله یار ؛
(20 صفحة - من 113 إلی 132 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد صادراتیقابلیتهای بازاریابی تجارت الکترونیکیکارایی توزیعتجربه صادراتی
-
كاتب مسؤول : فیض، داود ؛ مؤلف : کلوشانی، معین ؛ دانش فر، سالار ؛ احدی، سارا ؛
(18 صفحة - من 133 إلی 150 )
الکلمات المفتاحية:درگیری ذهنیقصد خریدلباس پرسنل ارائهدهنده خدمتانتظار از کیفیت خدمات
-
مؤلف : فرقانی اله آبادی، فهیمه ؛ رجبی پور میبدی، علیرضا ؛ كاتب مسؤول : کنجکاو منفرد، امیر رضا ؛
(18 صفحة - من 151 إلی 168 )
الکلمات المفتاحية:لوازم خانگیمزایای برندکلیشه گرمیکلیشه شایستگی
-
مؤلف : اعتباری، مهدی ؛ الحسینی المدرسی، سید مهدی ؛ صادقی، حجت الله ؛ كاتب مسؤول : نادری بنی، محمود ؛
(30 صفحة - من 169 إلی 198 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی صنعتیفرایند توسعه محصول جدیدمشارکت مشتریسبک زمانیزمان توسعه محصول جدید
-
مؤلف : امینیان، مقداد ؛ روح الامینی، مهدی ؛ كاتب مسؤول : باقری، سید محمد ؛
(26 صفحة - من 199 إلی 224 )
الکلمات المفتاحية:سلامت برندمحرکهای تجاری اجتماعیدرگیری برندنگرش نسبت به مقام برندشرکت کاله