تابستان 1401 - شماره 45 التصنيف ب (Ministry of Science)
-
مؤلف : فرهمند، علی اصغر ؛ زمردیان، غلامرضا ؛ كاتب مسؤول : فلاح شمس، میرفیض ؛
(20 صفحة - من 1 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:خلق ارزشتحلیل عاملیبانکداری شرکتیعوامل ارزشآفرینکسبوکارهای B2Bمشتریبانکمشتریانارزشعواملپژوهش
-
كاتب مسؤول : خسروی لقب، زهره ؛ مؤلف : سیاوشی، رضا ؛ بصیر، لیلا ؛
(22 صفحة - من 21 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:رفتار خرید مصرف کنندهبازاریابی دیجیتالفروشگاه اینترنتی دیجی کالامشتریمشتریان
-
مؤلف : فتحعلی، متینه ؛ زابلی، روح اله ؛ خون سیاوش، محسن ؛ كاتب مسؤول : حیدرزاده هنزایی، کامبیز ؛
(24 صفحة - من 43 إلی 66 )
الکلمات المفتاحية:ارزش خریدنسل وایکانال یکپارچهنسل ایکسنسلشناساییکانال یکپارچهمصاحبهکدخردهفروشی
-
مؤلف : عموئی، ایمان ؛ انصاری، آذرنوش ؛ كاتب مسؤول : امیری عقدایی، سید فتحالله ؛
(24 صفحة - من 67 إلی 90 )
الکلمات المفتاحية:کجرفتاری مشتریانسوگیری ذهنیسوگیری حسیسوگیری اعتقادیسوگیری شناختیبورسسوگیریهای ذهنیبانکرفتاریرفتار مشتریانپژوهشمدل
-
مؤلف : مطلق، محمد ؛ مکی زاده، وحید ؛ عباس نژاد، طیبه ؛ كاتب مسؤول : سیاوشی، ملیحه ؛
(18 صفحة - من 91 إلی 108 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی صادراتیکشور مقصد صادراتکشور فروشتاثیر کشور مبدامحصولکیفیتمصرفکنندگان
-
كاتب مسؤول : عسگرنژاد نوری، باقر ؛ مؤلف : زارعی، قاسم ؛ پورقدیمی، سمیه ؛ موحد، سید محمد رضا ؛
(36 صفحة - من 109 إلی 144 )
الکلمات المفتاحية:سبکهای رهبری نوظهوررفتار مشتریگرارضایت از مدیر فروشاعتماد به مدیر فروشعملکرد نیروی فروشکارکنانفروشسبک رهبریمدیراناعتمادرضایتسبک رهبری خدمتگزارسبک رهبری پدرسالارانهسازمان
-
كاتب مسؤول : کنجکاو منفرد، امیر رضا ؛ مؤلف : جمدی، علی ؛ دعائی، زهره السادات ؛
(16 صفحة - من 145 إلی 160 )
الکلمات المفتاحية:احساس شکستفعالیتهای بازاریابیاحساس ناهنجاری اجتماعیسرخوردگی مصرفکنندگانتصویر ذهنی نامناسبمصرفکنندگاناحساس
-
مؤلف : طالاری، محمد ؛ خوشرو، مینا ؛
(28 صفحة - من 161 إلی 188 )
الکلمات المفتاحية:هوش مصنوعیانقلاب صنعتی چهارمنسل چهارم بازاریابیمرور نظام مند پیشینهتحلیل بیبلیومتریکبازاریابیپژوهشاطلاعاتاسنادمشتریشناساییروند
-
مؤلف : حق جوی جوانمرد، نسترن ؛ شاه حسینی، محمدعلی ؛ كاتب مسؤول : کیماسی، مسعود ؛
(28 صفحة - من 189 إلی 216 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتمرور نظاممندسنجش کیفیت خدماتفینتکمشتریاطلاعاتخدماتمشتریانفینتکها
-
كاتب مسؤول : دوالی، محمدمهدی ؛ مؤلف : معصومزاده جوزدانی، رسول ؛ رسولی، نسرین ؛
(22 صفحة - من 217 إلی 238 )
الکلمات المفتاحية:نفرت از برندمحبت به برنداضطراب برندعقده از برنداضطرابعقدهنفرتمحبتمصرفکنندگانپژوهشاحساساتمدلرفتارهایهمکاران