بهار 1400 - شماره 40 التصنيف ب (Ministry of Science)
-
مؤلف : قاسمی نژاد، مینا ؛ حاتمی نسب، سید حسن ؛ كاتب مسؤول : نایب زاده، شهناز ؛
(26 صفحة - من 1 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:زبانشناسی برندفعالیتهای برندینگنام برندتلفظ برندلوگوی برندزبانتلفظدستهبندیپژوهشنمادشناسیشاخصهای زبانی
-
كاتب مسؤول : بنیادی نائینی، علی ؛ مؤلف : مقیسه، زهره ؛
(18 صفحة - من 27 إلی 44 )
الکلمات المفتاحية:علمسنجیرسانههای اجتماعیبازاریابی عصبیآلتمتریکبروندادهای پژوهشیفیسبوکاستناد
-
مؤلف : صادق وزیری، فراز ؛ شجاع، علی ؛ كاتب مسؤول : ابراهیمی، الهام ؛
(18 صفحة - من 45 إلی 62 )
الکلمات المفتاحية:تنفر از برندتبلیغات توصیهای منفیفریبکاری آمیخته بازاریابیقصور آمیخته بازاریابیقطع رابطه با برندتنفرپژوهشآزمونمدلمصرفکنندگانآمیختۀ بازاریابی
-
مؤلف : نقاش، آرش ؛ امیری عقدائی، سید فتحالله ؛ كاتب مسؤول : رضایی دولت آبادی، حسین ؛
(24 صفحة - من 63 إلی 86 )
الکلمات المفتاحية:تاییدکننده مشهورپاسخگویی مصرف کننده به بازاریابی برنداعتبار تاییدکنندهتناسب تاییدکنندهمدلپژوهشتأییدکنندگان مشهورتبلیغاتتأییدمحصول
-
مؤلف : اسحقی دروی، سید محمد صادق ؛ انصاری، آذرنوش ؛ كاتب مسؤول : رنجبریان، بهرام ؛
(24 صفحة - من 87 إلی 110 )
الکلمات المفتاحية:صنعت بانکداریتصویر برندنظریه فضای روانی زندگیتصویرهای مقایسهاییرفاه شهروندی ناشی از عملیات بانکبانکتصویرمشتریسازۀپژوهشزندگی
-
مؤلف : سبزعلی یمقانی، کبری ؛ غریب نواز، نادر ؛ کشتکار هرانکی، مهران ؛ كاتب مسؤول : احمدی، محمد ؛
(32 صفحة - من 111 إلی 142 )
الکلمات المفتاحية:دلفی فازیمکانیابی بهینهژئومارکتینگفروشگاههای خردهفروشی زنجیرهایخبرگان صنعت خرده فروشیفروشگاهفروشمکانروشمکانیابیمؤلفۀمشتریان
-
مؤلف : علامه، صادق ؛ اسماعیلیان، مجید ؛
(14 صفحة - من 143 إلی 156 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتنوآوریارتباطات کلامیمدل انتشارکانال ارتباطیمدلقیمتمدل باسمدلهای انتشاربازارپژوهش
-
كاتب مسؤول : طالاری، محمد ؛ مؤلف : فلاح، محمدرضا ؛ حسین خانی، معصومه ؛
(22 صفحة - من 157 إلی 178 )
الکلمات المفتاحية:شرکتهای دانشبنیانعملکرد محصول جدیدجهتگیری کارآفرینیبازاریابی دوسوتوانبازاردوسوتوانیبهرهبرداریتوسعۀ محصول جدید
-
كاتب مسؤول : محمدی فر، یوسف ؛ مؤلف : سلیمانی، معین ؛
(22 صفحة - من 179 إلی 200 )
الکلمات المفتاحية:اجرای موفق بازاریابی سبزشرکتهای تولیدکننده مواد غذاییتکنیک DEMATEL-ISM یکپارچهعوامل تاثیرگذاربازاریابی سبزکارکنانمحصولات سبزمدیران
-
مؤلف : پناهنده، امیرحسین ؛ حسنقلی پور، طهمورث ؛ میرا، سید ابوالقاسم ؛ كاتب مسؤول : بودلایی، حسن ؛
(16 صفحة - من 201 إلی 216 )
الکلمات المفتاحية:کسب و کارهای کوچکاستراتژی های بازاریابیرسانه های اجتماعیگردشگریبازاریابیاستراتژیبازارمشتری