بهار 1396 - شماره 24 التصنيف ب (Ministry of Science)
-
مؤلف : اسماعیل پور، مجید ؛ بحرینی زاد، منیژه ؛ زارعی، کوروش ؛
(22 صفحة - من 1 إلی 22 )
الکلمات المفتاحية:قابلیت اعتمادتخصصجذابیت فیزیکیتأییدکنندۀ مشهورتناسب با محصولنگرش مصرفکننده به تبلیغ
-
مؤلف : باورصاد، بلقیس ؛ نیلی احمدآبادی، مجید ؛ بیرانوند، طاهره ؛
(18 صفحة - من 23 إلی 40 )
الکلمات المفتاحية:معادلات ساختاریعملکرد مالیشرکتهای تولیدیهمسویی راهبردهای بازاریابیعملکرد زنجیره ی تامین
-
مؤلف : غفوریان شاگردی، امیر ؛ آیباغی اصفهانی، سعید ؛ بهبودی، امید ؛
(18 صفحة - من 41 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی داخلیرفتار شهروندیمدیریت برند داخلی
-
مؤلف : سیدامیری، نادر ؛ هندیجانی فرد، مرتضی ؛
(16 صفحة - من 59 إلی 74 )
الکلمات المفتاحية:بازارگراییمزیّت رقابتیشایستگی تجاریسازی فناوریمزیّت هزینهمزیّت تمایز
-
مؤلف : شاه پوری، لیلا ؛ یزدانی، ناصر ؛ قاضی زاده، مصطفی ؛
(18 صفحة - من 75 إلی 92 )
الکلمات المفتاحية:عوامل موقعیتیرفتار خرید ناگهانیویژگیهای فضای داخلیویژگیهای معاشرتی فروشندگان
-
مؤلف : میرزائی، روزبه ؛ رضائی، نفیسه ؛
(22 صفحة - من 93 إلی 114 )
الکلمات المفتاحية:انگیزشبخشبندی بازارگردشگری رویدادجشنواره ی گلغلتانرویداد ویژه ی فرهنگی
-
مؤلف : کریمی علویجه، محمدرضا ؛ رجبی بهجت، بهروز ؛ احمدی، محمدمهدی ؛
(16 صفحة - من 115 إلی 130 )
الکلمات المفتاحية:قابلیت اعتمادوفاداریاعتبار برندگرایشهای مذهبیریسک درکشدهکیفیت درکشده
-
مؤلف : بافنده زنده، علیرضا ؛ دانای نعمت آباد، ناصر ؛
(22 صفحة - من 131 إلی 152 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرف کنندهلوازم خانگیترجیح خریدنت لوگومدل سازی عامل بنیان
-
مؤلف : خنیفر، حسین ؛ دهقان چاچکامی، محدثه ؛ سلطانی، مرتضی ؛
(20 صفحة - من 153 إلی 172 )
الکلمات المفتاحية:مصرفکنندهتصمیم خریدشخصیت برنداعتماد به برندمحتوای تبلیغات
-
مؤلف : سعیدنیا، حمیدرضا ؛ قربان زاده، داود ؛
(30 صفحة - من 173 إلی 202 )
الکلمات المفتاحية:نگرشاعتمادتلگرامتبلیغات شفاهی مثبتسودمندی درک شده