بهار 1390 - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science)
-
مؤلف : ملاحسینی، علی ؛ جبارزاده، بهرام ؛
(22 صفحة - من 1 إلی 22 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ادراک شدهبازار خاکستریریسک ادراک شدهآگاهی قیمتریسکقیمتتمایل به خریدمصرفکنندگانارزش
-
مؤلف : حسینی، حسن ؛ حاجی زاده، سمیه ؛ حسن پور، بهرام ؛
(18 صفحة - من 23 إلی 40 )
الکلمات المفتاحية:ویژگی های جمعیت شناختیتبلیغات از طریق پیام کوتاهکمک های مردمیپیام کوتاهتبلیغاتسرویس پیام کوتاهسنبازاریابیمدل
-
مؤلف : صنایعی، علی ؛ قاضی فرد، امیرمهدی ؛ سبحان منش، فریبرز ؛
(30 صفحة - من 41 إلی 70 )
الکلمات المفتاحية:روش دلفیفرآیند تحلیل سلسله مراتبی فازیروش دلفی فازیفناوری شناسایی از طریق فرکانس های رادیویی (RFID )مدیریت زنجیره تامین الکترونیکی (ESCM)زنجیره تامیناطلاعاتRFIDفناوریتوسعهشناساییشرکت ایرانخودروعدد فازی مثلثیهزینه
-
مؤلف : فاریابی، محمد ؛ جلالی کلده، علیرضا ؛ نیک بخت، فاطمه ؛
(30 صفحة - من 71 إلی 100 )
الکلمات المفتاحية:مزیت رقابتیویژگی های فردیهوش بازاریابیاطلاعاتبازارسازمانIntelligenceمدیران
-
مؤلف : سعیدا اردکانی، سعید ؛ طالعی فر، رضا ؛ حاتمی نسب، حسن ؛ محمدی، فرهنگ ؛
(26 صفحة - من 101 إلی 126 )
الکلمات المفتاحية:عوامل حیاتی موفقیتتوسعه محصول جدیدشرکت های کوچک و متوسطصنایع غذایی و آشامیدنی استان فارسدیدگاه مدیران SMEsفرآیند توسعه محصول جدیدمدیرانموفقیت توسعه محصول جدیدNPDبازاراطلاعاتصنایع کوچک و متوسط
-
مؤلف : حق شناس کاشانی، فریده ؛ سعیدی، نیما ؛
(28 صفحة - من 127 إلی 154 )
الکلمات المفتاحية:رقابت پذیریصنعت فرش دستبافتصمیم گیری چند معیارهتاپسیس فازیصنعتکارکنانرقابتیفازیاطلاعاتبازار
-
مؤلف : حسینی، یعقوب ؛ میرجهان مرد، جواد ؛
(26 صفحة - من 155 إلی 180 )
الکلمات المفتاحية:مدل سازی معادلات ساختاریمزیت رقابتی درک شدهتجربه صادراتیتطبیق تاکتیک های بازاریابیکارکرد صادراتیبازارمزیت رقابتی