زمستان 1391 - شماره 7 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science)
-
مؤلف : حسنقلی پور، طهمورث ؛ امیری، مجتبی ؛ شیبانی مقدم، نغمه ؛
(21 صفحة - من 1 إلی 21 )
الکلمات المفتاحية:کهن الگوشخصیت برندشخصیتکهن الگوییادراککهنالگوهاارتباطاتمصرفکنندگانمصاحبه
-
مؤلف : صنایعی، علی ؛ فیض پور، محمد علی ؛ نادری بنی، محمود ؛
(21 صفحة - من 22 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:ایرانفناوریزیرساختزنجیره ارزشقابلیت عملیاتیشرکت صادراتیفناوری اطلاعاتITزیرساخت فناوری اطلاعاتتأثیر فناوری اطلاعات
-
مؤلف : حقیقی، محمد ؛ حسینی، حسن ؛ اصغریه اهری، حامد ؛ آرین، ابوالفضل ؛ دریکنده، علی ؛
(18 صفحة - من 43 إلی 60 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشتریانتاکتیک های بازاریابی رابطه ایکیفیت ارتباطشرکت ایرانسلمشتریمشتریانبازاریابیرضایت مشتریرضایت مشتریانوفاداری مشتریاعتماد مشتری
-
مؤلف : عزیزی، شهریار ؛ جمالی کاپک، شهرام ؛ رضایی، مرتضی ؛
(18 صفحة - من 61 إلی 78 )
الکلمات المفتاحية:شخصیت برندوفاداری به برندارزش ویژه برندهمخوانی شخصیت برند با شخصیت مشتریحس تعلق به برنداعتماد به برندمشتریشخصیتهمخوانی شخصیتارزش ویژهحس تعلقمشتریانپژوهش
-
مؤلف : شافعی، رضا ؛
(22 صفحة - من 79 إلی 100 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیاستراتژی های بازاریابیسنجه های ارزیاب عملکرد نظام بازاریابیشرکت هایبازاراستراتژیمدیرانمشتریاستراتژی بازار
-
مؤلف : بحرینی زاده، منیجه ؛ ضیایی، علی رضا ؛
(16 صفحة - من 101 إلی 116 )
الکلمات المفتاحية:ریسک گریزیتبلیغات شفاهیدرگیری محصولدلبستگی به نام و نشان تجاریاعتماد به نام و نشان تجاریوفاداری به نام و نشان تجارینام و نشان تجاریمصرفکنندگانپژوهش
-
مؤلف : جهان دیده، بهروز ؛ گل محمدی، علی رضا ؛ صفدری رنجبر، مصطفی ؛
(28 صفحة - من 117 إلی 144 )
الکلمات المفتاحية:تداوم خرید مشتریانفروشگاه های زنجیره ای اتکاشناسایی و اولویت بندیشبکه های مصنوعی عصبینورونشبکه عصبیفروشگاههای اتکاشبکههای عصبی مصنوعی
-
مؤلف : محمودی میمند، محمد ؛ وزیر زنجانی، حمید رضا ؛ خلیلی یادگاری، مریم ؛
(14 صفحة - من 145 إلی 158 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برنددرگیری محصولتیپ شخصیتی مایرزبریگزتمایل خریددانش محصوللپ تاپ وایوتیپ شخصیتیاطلاعاتمصرفکننده
-
مؤلف : رحیمی، فرج الله ؛ اسدی، زهرا ؛
(15 صفحة - من 159 إلی 173 )
الکلمات المفتاحية:ویژگی های شخصیتیخدمات پرتماسروابط دوستانهمشتریمشتریانبرونگرایی
-
مؤلف : رفیعی، ساغر ؛ حقیقی نسب، منیژه ؛ یزدانی، حمید رضا ؛
(21 صفحة - من 174 إلی 194 )
الکلمات المفتاحية:تصویر شرکتارزش ویژه برندعوامل آمیخته بازاریابیابعاد ارزش ویژه برندبرندینگارزش ویژهبازارمشتریتداعی ذهنیترفیعقیمت