پاییز 1392، سال سوم - شماره 10 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science)
-
مؤلف : صنایعی، علی ؛ شاهین، آرش ؛ سلیمیان، حمیده ؛
(20 صفحة - من 1 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتاعتمادحمایت دولتفواید ادراک شدهدرک سهولت استفادهبانک مجازی
-
مؤلف : بحرینی زاده، منیجه ؛ توسلی، لیلا ؛
(18 صفحة - من 21 إلی 38 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشتریارزش ویژه نام و نشان تجاریارزش ویژه مشتریارزش ویژه رابطهارزش ویژه ارزش
-
مؤلف : رضوانی، حمید رضا ؛ رشیدایی آبندانسری، اکرم السادات ؛
(20 صفحة - من 39 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:یادگیری سازمانیگرایش کارآفرینانهتوسعه محصول جدیدفرایند توسعه محصول جدیدعملکرد محصول جدید
-
مؤلف : نوع پسند، سید محمد ؛ ملک اخلاق، اسماعیل ؛ حسینی چگنی، الهام ؛
(16 صفحة - من 59 إلی 74 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیآمیخته بازاریابیبرندارزش ویژه برندموسسات آموزشی
-
مؤلف : قاضی زاده، مصطفی ؛ سرداری، احمد ؛ دانشخواهی، حامد ؛ رئیسی، حسین ؛
(20 صفحة - من 75 إلی 94 )
الکلمات المفتاحية:بانکوفاداری مشتریکیفیت خدمات ادراک شدهمسئولیت اجتماعی شرکت
-
مؤلف : فتحی، سعید ؛ رنجبریان، بهرام ؛ شبانی نایینی، الهه ؛ عجم، علیرضا ؛
(12 صفحة - من 95 إلی 106 )
الکلمات المفتاحية:رفتار خریددارایی های سرمایه ایرفتار سرمایه گذاربازار دارایی های سرمایه ای
-
مؤلف : شیرخدایی، میثم ؛ علیقلی، منصوره ؛ عسکری، سهیل ؛
(12 صفحة - من 107 إلی 118 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد مالیعملکرد بازاریابیبانک پارسیان
-
مؤلف : نیلی پور طباطبایی، سید اکبر ؛ قربانی، محسن ؛
(16 صفحة - من 119 إلی 134 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیماتریس SWOTبیانیه ماموریتچارچوب جامع تدوین استراتژیچشم انداز سازمانماتریس بررسی رقابت
-
مؤلف : خدیور، آمنه ؛ رزمی، زهرا ؛ حامدی، پروشات ؛
(16 صفحة - من 135 إلی 150 )
الکلمات المفتاحية:مشتریداده کاویخوشه بندیمدل RFMتخفیف دهیمدل LRFM
-
مؤلف : ملک پور، مریم ؛ نجابتخش اصفهانی، علی ؛ شاه نظری، علی ؛ سلیمانی، مریم ؛
(15 صفحة - من 151 إلی 165 )
الکلمات المفتاحية:بازار جهانیروش دلفیبرند حلال