تابستان 1395 - شماره 21 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science)
-
مؤلف : نعامی، عبدالله ؛ مشبکی، اصغر ؛ آتیه کار، غلامرضا ؛
(18 صفحة - من 1 إلی 18 )
الکلمات المفتاحية:خرید اینترنتیاینستاگرامانگیزه خرید لذتباورلذتلذتشبکه اجتماعی اینستاگرامشبکه اجتماعی اینستاگرام
-
مؤلف : رحیم نیا، فریبرز ؛ پورسلیمی، مجتبی ؛ بصیر، لیلا ؛
(18 صفحة - من 19 إلی 36 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی حسیتجربه مشترینوآوری در خدماتقصد و نیات رفتارینیات رفتاری مشتریاننیات رفتاری مشتریاننیات رفتاری مشترینیات رفتاری مشتریهتلهتل
-
مؤلف : درزیان عزیزی، عبدالهادی ؛ فعلی، راضیه ؛ رحیمی، فرج اله ؛ محمودی، ادریس ؛
(18 صفحة - من 37 إلی 54 )
الکلمات المفتاحية:عوامل شناختیعوامل احساسیوفاداریمقصد گردشگریگردشگریگردشگریمقصدمقصدتصویر ذهنی مقصدتصویر ذهنی مقصد
-
مؤلف : شیرخدایی، میثم ؛ نجات، سهیل ؛ اکبری، امیر ؛
(20 صفحة - من 55 إلی 74 )
الکلمات المفتاحية:بیمه عمرسبک زندگیخوشهبندیبخش بندی بازار(AIO)مشتریانمشتریان
-
مؤلف : حدادیان، علی رضا ؛ کاظمی، علی ؛ فیض محمدی، شیرین ؛
(18 صفحة - من 75 إلی 92 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتوفاداری مشتریاعتماد به برندارزش درکشدههویتیابی مشتری با برندمشتریمشتریهتلهتل
-
مؤلف : حمیدی زاده، علی ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛ سپاسی، پریسا ؛
(22 صفحة - من 93 إلی 114 )
الکلمات المفتاحية:شخصیت برندشخصیت آبیشخصیت سبزشخصیت قرمزشخصیت مشتریشخصیتشخصیتبرند اپلبرند اپل
-
مؤلف : نقابی، اعظم ؛ یزدانی، ناصر ؛ ناظم بکائی، محسن ؛
(18 صفحة - من 115 إلی 132 )
الکلمات المفتاحية:هویت ملیتنوع رابطه افرادادراک نسبیخرید محصولات خارجی
-
مؤلف : سلطانی، مرتضی ؛ نبی زاده مامانی، الناز ؛ مزینانی، امیرحسین ؛
(20 صفحة - من 133 إلی 152 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برندبرندسازی داخلیعملکرد برندتعهد به برندتعیین هویت با برندکارکنانکارکنانتعهد کارکنانتعهد کارکنانتعهدتعهدتعیین هویتتعیین هویت
-
مؤلف : بحیرایی، علی رضا ؛ اعتمادی، کیوان ؛ گرامی اصل، امیر ؛
(14 صفحة - من 153 إلی 166 )
الکلمات المفتاحية:پیشبینیشبکههای عصبیورشکستگی مالیبازاریابی مالیشبکههای عصبی مصنوعی(ANN)رگرسیون لجیت(LR)فازی (ANFIS)پیشبینی ورشکستگی شرکتهاپیشبینی ورشکستگی شرکتهاANFISANFIS
-
مؤلف : اخلاصی، امیر ؛ شفیعی، رضا ؛ انصاری، فهیمه ؛
(22 صفحة - من 167 إلی 188 )
الکلمات المفتاحية:برندسازیفرایند برندسازیخردهفروشی اینترنتیبرندسازی اینترنتیتئوری دادهبنیاداینترنتیاینترنتیاطلاعاتاطلاعاتمدلمدل
-
مؤلف : کریمی، محمد رضا ؛ طالب پور، مهدی ؛ حدادیان، علی رضا ؛
(14 صفحة - من 189 إلی 202 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرف کنندههواداریحمایتگری ورزشیهوادارانهوادارانمدلمدلحامیحمایت
-
مؤلف : محمدیان محمود جیق، نسیم ؛ ابراهیمی، مهدی ؛ سلطانی هوراند، امین ؛
(20 صفحة - من 203 إلی 222 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیجایگاهیابیجایگاهیابی برندصنعت گردشگری و هتلداریآژانسهای مسافرتیهتلهای پنجستاره مشهدهتلهتلهتلهای پنجستاره شهر مشهدهتلهای پنجستاره شهر مشهد