پاییز 1391 - شماره 6 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science)
-
مؤلف : ابراهیمی، عبد الحمید ؛ جعفرزاده کناری، مهدی ؛ بزرگی ماکرانی، صابر ؛
(34 صفحة - من 1 إلی 34 )
الکلمات المفتاحية:قصد خریدنگرش نسبت به محصول جعلیصنعت پوشاکبرند لوکسپوشاکمصرفکنندگان
-
مؤلف : حمیدی زاده، محمد رضا ؛ کریمی علویجه، محمد رضا ؛ رضایی، مرتضی ؛
(16 صفحة - من 35 إلی 50 )
الکلمات المفتاحية:صفات اخلاقیارزش ویژه برندابعاد شخصیت برندارزش ویژهشخصیت
-
مؤلف : کفاش پور، آذر ؛ علیزاده زوارم، علی ؛
(18 صفحة - من 51 إلی 68 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتریارزش دوره عمر مشتریمدل آرافام (RFM)فرایند تحلیل سلسله مراتبی دلفی فازی (FDAHP)تحلیل خوشه سلسله مراتبی (HCA)تحلیل سلسلهمراتبی دلفی فازیمشتریافمشتریانشاخصها
-
مؤلف : ضرغام بروجنی، حمید ؛ علایی، آنا ؛
(18 صفحة - من 69 إلی 86 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات اینترتنیمدل کاربردیخدمات حمل ونقل هواییتبلیغاطلاعاتتبلیغ اینترنتیکاربران
-
مؤلف : طغرایی، محمدتقی ؛ رضوانی، مهران ؛
(20 صفحة - من 87 إلی 106 )
الکلمات المفتاحية:سرمایه اجتماعینگاشت مفهومیبازاریابی کارآفرینانهشرکت های کوچککارآفریناناطلاعاتکارکناننوآوری
-
مؤلف : حسینی، محمود ؛ سالار، جمشید ؛
(14 صفحة - من 107 إلی 120 )
الکلمات المفتاحية:نوآوریبورسعملکرد سازمانیبازارمداریشرکت های غذاییبازارعملکرد
-
مؤلف : زری باف، مهدی ؛ شاملی، ونورا ؛
(14 صفحة - من 121 إلی 134 )
الکلمات المفتاحية:جاگاه یاب محصولتکنیک نردبانینقشه ادراکیقیمتمشتریپرسشنامهمصرفکنندهمشتریان
-
مؤلف : مهرمنش، حسن ؛ سعیدی، نیما ؛ لسانی، پدرام ؛ بایرامی لاطران، الیاس ؛
(20 صفحة - من 135 إلی 154 )
الکلمات المفتاحية:برنامه ریزی استراتژیکماتریس SWOTتاپسیس فازیروش QSPMروش SAWاستراتژیروش تاپسیس فازیQSPMماتریسسازمانبازار
-
مؤلف : ایرانزاده، سلیمان ؛ رنجبر، آیدا ؛ پورصادق، ناصر ؛
(18 صفحة - من 155 إلی 172 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت ادراک شدهآگاهی از برندوفاداری به برندآمیزه بازاریابیارزش ویژه ی برندارزش ویژهعناصر آمیزه بازاریابیتداعی ذهنیقیمتمصرفکنندهترویج
-
مؤلف : زیویار، فرزاد ؛ ضیایی، محمد صادق ؛ نرگسیان، جواد ؛
(14 صفحة - من 173 إلی 186 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتمدل سروکوالرضایت مشتریمشتریرضایت مشتریانسروکوالقابلیت اطمینان