کلیدواژه اعتماد به برند / (65 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
41.
نویسنده : داورزنی، مجتبی ؛ قنبری ممان، رسول ؛ مرادی نفت چالی، پرستو ؛
مجله:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»بهار 1397، دوره چهارم - شماره 1/1 (9 صفحه - از 179 تا 187 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برنداعتماد به برندبیان ماموریت برند
-
42.
نویسنده : امیری، خانم رادا ؛
مجله:مطالعات مدیریت و حسابداری»بهار 1397، دوره چهارم - شماره 1 (16 صفحه - از 163 تا 178 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریوفاداریتغییرات قیمتاعتماد به برند
-
43.
نویسنده : قدیری، موسی ؛ دودانگه، سارا ؛ افشار، پروین ؛
مجله:مطالعات مدیریت و حسابداری»پاییز 1396، دوره سوم - شماره 3 (12 صفحه - از 122 تا 133 )
کلیدواژه ها:برندآگاهی از برنداعتماد به برندروابط برندتصور ذهنی از برندعلاقه به برند
-
44.
نویسنده : صرافها، فاطمه ؛ دودانگه، سارا ؛ افشار، پروین ؛
مجله:مطالعات مدیریت و حسابداری»تابستان 1396، دوره سوم - شماره 2 (12 صفحه - از 56 تا 67 )
کلیدواژه ها:اعتماد به برندشبکه های اجتماعی آنلاینارتباطات رسمیارتباطات غیر رسمیاس
-
45.
نویسنده : خنیفر، حسین ؛ دهقان چاچکامی، محدثه ؛ سلطانی، مرتضی ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1396 - شماره 24 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 153 تا 172 )
کلیدواژه ها:مصرفکنندهتصمیم خریدشخصیت برنداعتماد به برندمحتوای تبلیغات
-
46.
نویسنده : مهدیه، امید ؛ محمدی، کمال ؛ چوبتراش، نشاط ؛
مجله:راهبردهای بازرگانی»پاییز و زمستان 1395 - شماره 26 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 17 تا 28 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتوفاداری به برنداعتماد به برندارتباطات برند
-
47.
نویسنده : مهرانی، هرمز ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»مرداد و شهریور 1395 - شماره 78 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 68 تا 84 )
کلیدواژه ها:شخصیت برندوفاداری به برنداعتماد به برندهویت برندبرندهای تلفن همراه
-
48.
نویسنده : بخشی، فریبا ؛ علیقلی روشن، سید ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»مرداد و شهریور 1395 - شماره 78 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (13 صفحه - از 85 تا 97 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریانوفاداریبرندارزش ویژه برنداعتماد به برند
-
49.
نویسنده : حسینی، ابوالحسن ؛ شیرخدایی، میثم ؛ سعیدی، سعید ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1395، دوره جدید - شماره 26 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 137 تا 153 )
کلیدواژه ها:هوش هیجانیاعتماد به برندعشق به برند
-
50.
نویسنده : سعیدنیا، حمیدرضا ؛ قهرمانی، آمنه ؛ ایران نژاد پاریزی، مهدی ؛
مجله:مدیریت برند»تابستان 1395 - شماره 6 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 56 تا 83 )
کلیدواژه ها:وفاداری به برنداعتماد به برندرسانه اجتماعیجامعه ی برندفعالیت های خلق ارزشجامهرسانهی اجتماعیوفاداریشبکههای اجتماعیپژوهشفرضیهفعالیتهای خلق ارزش
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (15 مقاله)
- علمی-پژوهشی (12 مقاله)
- الف (5 مقاله)
- علمی-ترویجی (2 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش ملی (3 مقاله)
- همایش بین المللی (2 مقاله)