کلیدواژه اعتماد به برند / (65 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
21.
نویسنده مسئول : خدامی، سهیلا ؛ نویسنده : جعفری نیا، سعید ؛ خلیلی، حامد ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1399 - شماره 39 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 55 تا 80 )
کلیدواژه ها:وفاداری به برنداعتماد به برندتبلیغات دهانبهدهان الکترونیکیمشارکت مشتریهمکاری در برندسازی
-
22.
نویسنده مسئول : مرادی نوشاد، احمدعلی ؛ نویسنده : اصغری صارم، علی ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»زمستان 1399 - شماره 51 (جلد ششم) (16 صفحه - از 72 تا 87 )
کلیدواژه ها:اعتماد به برندجایگاه برندبانک رفاه کارگران شهر همدان
-
23.
نویسنده : عسگری، محمدهادی ؛ غلامی، اسمعیل ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی»مجموعه مقالات اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی رتبه بین المللی (17 صفحه - از 782 تا 798 )
کلیدواژه ها:قصد خرید مجددوفاداری به برنداعتماد الکترونیکیاعتماد به برندتمایل به خریدبازاریابی اخلاقی
-
24.
نویسنده مسئول : افسریان، محدثه ؛ نویسنده : حیدری، علیرضا ؛
همایش:همایش ملی رویکردهای نوین مدیریت در مطالعات میان رشته ای»مجموعه مقالات همایش ملی رویکردهای نوین مدیریت در مطالعات میان رشته ای رتبه ملی (9 صفحه - از 284 تا 292 )
کلیدواژه ها:شخصیت برندارزش ویژه برنداعتمادبه برند
-
25.
نویسنده مسئول : افسریان، محدثه ؛ نویسنده : حیدری، علیرضا ؛
همایش:همایش ملی رویکردهای نوین مدیریت در مطالعات میان رشته ای»مجموعه مقالات همایش ملی رویکردهای نوین مدیریت در مطالعات میان رشته ای رتبه ملی (9 صفحه - از 293 تا 301 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندتصویربرنداعتمادبه برند
-
26.
نویسنده مسئول : طالبی، سعید ؛ نویسنده : صیف، محمد حسن ؛ باقری، مریم ؛ تاجوران، مرضیه ؛
مجله:مدیریت بر آموزش سازمان ها»پاییز و زمستان 1399، سال نهم - شماره 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 185 تا 206 )
کلیدواژه ها:تصویر برندوفاداری به برنداعتماد به برندشیفتگی به برند و عملکرد برند.دانشجویانتعهددانشگاهپرسشنامهمدلBrandبرازشپژوهشاعتماد
-
27.
نویسنده : حاجی بابایی، حسین ؛ نویسنده مسئول : قبادی لموکی، تحفه ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»پاییز و زمستان 1399، دوره هفتم - شماره 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 89 تا 104 )
کلیدواژه ها:اعتماد به برندعشق به برندترجیح مشترینوستالژی فراخوانده شده
-
28.
نویسنده : مصطفایی، محمد سعید ؛
مجله:مدیریت بازاریابی هوشمند»مرداد و شهریور 1399، دوره اول - شماره 3 (21 صفحه - از 104 تا 124 )
کلیدواژه ها:ارزش درک شدهاعتماد به برندوفاداری برندکیفیت درک شدهرضایت درک شدهتمایز ادراک شدهمشتریاعتمادرضایتکیفیتوفاداریمشتریانرضایت مشتریدرک
-
29.
نویسنده : علی نژاد، سمیه ؛ شاه حسینی، محمدعلی ؛ نویسنده مسئول : کیماسی، مسعود ؛
مجله:مطالعات مدیریت ورزشی»بهمن و اسفند 1398 - شماره 58 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 243 تا 267 )
کلیدواژه ها:تصویر برنداعتماد به برندهویت برندبرندهای ورزشیعشق به برند
-
30.
نویسنده مسئول : کریمی علویجه، محمد رضا ؛ نویسنده : اصلانی افراشته، امیر ؛ رضایی، مرتضی ؛
مجله:مدیریت فردا»زمستان 1398 - شماره 61 ISC (15 صفحه - از 193 تا 207 )
کلیدواژه ها:صفات اخلاقیکیفیت خدمات ادراک شدهاعتماد به برندتاثیر برند
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (15 مقاله)
- علمی-پژوهشی (12 مقاله)
- الف (5 مقاله)
- علمی-ترویجی (2 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش ملی (3 مقاله)
- همایش بین المللی (2 مقاله)