کلیدواژه اعتماد به برند / (65 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
51.
نویسنده : حدادیان، علی رضا ؛ کاظمی، علی ؛ فیض محمدی، شیرین ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1395 - شماره 21 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 75 تا 92 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتوفاداری مشتریاعتماد به برندارزش درکشدههویتیابی مشتری با برندمشتریمشتریهویتیابی مشتریهویتیابی مشتریهتلهتل
-
52.
نویسنده : آقا زاده، هاشم ؛ امینی کسبی، حسین ؛ جعفری، عماد ؛
مجله:پژوهش های مدیریت در ایران»تابستان 1395، دوره بیستم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 1 تا 20 )
کلیدواژه ها:نگرش به برندشخصیت برندارزش ویژه برنداعتماد به برند
-
53.
نویسنده : صادق پور، ابوالفضل ؛ محمدیان، علی ؛
همایش:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات اولین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (16 صفحه - از 991 تا 1006 )
کلیدواژه ها:دلبستگی به برند رضايت از برند اعتماد به برند خريد كنونی خريد بعدی
-
54.
نویسنده : عبدالوند، دکتر محمد علی ؛ نویسنده مسئول : هنری شریف، الهام ؛
مجله:مدیریت توسعه و تحول»بهار 1395 - شماره 24 (12 صفحه - از 69 تا 80 )
کلیدواژه ها:وفاداری به برندتعهد به برنداعتماد به برندرسانه اجتماعیمدل مشتری محور از جامعه برند
-
55.
نویسنده : عزیزی، شهریار ؛ روستاییان، بهناز ؛ قره چه، منیژه ؛ حاجی پور، بهمن ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1394 ، سال پنجم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 39 تا 52 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برنداعتماد به برندشهرت از دیدگاه مشتریتو صیه کلامی توسط دیگرانشهرت بانک از دیدگاه مشتریشهرت بانک از دیدگاه مشتریبانکبانکارزش ویژهارزش ویژه
-
56.
نویسنده : ابراهیم ازبری، مصطفی ؛ اکبری، محسن ؛ رفیعی رشت آبادی، فاطمه ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»زمستان 1394، دوره هفتم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 783 تا 804 )
کلیدواژه ها:وفاداری به برندتعهد به برنداعتماد به برنددلبستگی به برندبازاریابی تجربیمشتریاعتماددلبستگیتعهدوفاداری مشتری بـه برنـدوفاداریمدل
-
57.
نویسنده : عباسی، عباس ؛ زندی لک، مسعود ؛ خلیفه، مجتبی ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1394، دوره جدید - شماره 24 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 31 تا 44 )
کلیدواژه ها:مسئولیت اجتماعیارزش برنداعتماد به برندترجیح برندکیفیت ادراکشده
-
58.
نویسنده : موسوی، سید علی رضا ؛ کناره فرد، مریم ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»زمستان 1393، سال نهم - شماره 25 (26 صفحه - از 25 تا 50 )
کلیدواژه ها:وفاداری به برنداعتماد به برندجوامع برندیرسانه اجتماعیشیوه های ارزش آفرینیشاخصه های جامعه
-
59.
نویسنده : خیری، بهرام ؛ ملکیان، شبنم ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»تابستان 1393 - شماره 22 (23 صفحه - از 117 تا 139 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برنداعتماد به برندهویت برندوفاداری رفتاری برندوفاداری نگرشی برندارزش مالی برندرضایت از برندارزش لذتگرایانه
-
60.
نویسنده : شیرخدایی، میثم ؛ نوری پور، امیرحسین ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1393 ، سال چهارم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 73 تا 92 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتریقصد خریداعتماد به برندنگرش به گواهی حلالموادغذایی حلالمواد غذایی حلالمصرفکنندگان
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (15 مقاله)
- علمی-پژوهشی (12 مقاله)
- الف (5 مقاله)
- علمی-ترویجی (2 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش ملی (3 مقاله)
- همایش بین المللی (2 مقاله)