کلیدواژه مشتریان / (1834 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
21.
نویسنده : حاتمي اقدم، منوچهر ؛
همایش:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات چهاردهمین کنفرانس بینالمللی پژوهشهای مدیریت و علوم انسانی در ایران رتبه بین المللی (16 صفحه - از 4001 تا 4016 )
کلیدواژه ها:مشتریانبانکداری الکترونیکمالیسپرده قرض الحسنه جاریجذب منابع بانکی
-
22.
نویسنده : فاضلی، فائضه ؛ نویسنده مسئول : فلاح، محمد ؛
مجله:مطالعات راهبردی مالی و بانکی»پاییز 1402، دوره اول - شماره 3 (9 صفحه - از 186 تا 194 )
کلیدواژه ها:برنامهریزی آرمانیکیفیت خدماتفرآیند تحلیل شبکهایمدل کیفیت خدمات (سروکوآل)مشتریمشتریانبانکرضایت مشتریآرمانی
-
23.
نویسنده : کریمیان، مجتبی ؛ جعفری، علی اکبر ؛ کردنائیج، اسداله ؛ یزدانی، حمیدرضا ؛ نویسنده مسئول : ایرانی، حمیدرضا ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز 1402 - شماره 33 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 38 تا 62 )
کلیدواژه ها:سفر مشتریمدل 5 ایخانمهای جواننقاط تماسمشتریاطلاعاتفروشگاهجوانمحصولمشتریان
-
24.
نویسنده : رشیدی آشتیانی، بابک ؛ اکبری مقدم، بیت اله ؛ نویسنده مسئول : خدادادحسینی، سید حمید ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز 1402 - شماره 33 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 244 تا 262 )
کلیدواژه ها:پدیدارشناسیویژگی بصریویژگی کلامیتجربۀ زیستۀ مشتریمشتریسکواطلاعاتمشتریانبصریمحصولاتکلامیپلتفرم
-
25.
نویسنده مسئول : طاهرپور کلانتری، حبیب اله ؛ نویسنده : پدرود، اسداله ؛
مجله:فرآیند مدیریت و توسعه»پاییز 1402 - شماره 125 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 3 تا 24 )
کلیدواژه ها:حقوق شهروندیمدیریت دولتی نوینمنشور شهروندیحاکمیت عمومیمدیریت ارزشهای عمومیاطلاعاتشناساییشفافیتمشتریانپژوهش
-
26.
نویسنده : جمشیدی، حمیدرضا ؛ وهاب زاده، شادان ؛ نویسنده مسئول : آندرواژ، لیلا ؛
مجله:مدیریت نوآوری در سازمان های دفاعی»پاییز 1402، دوره ششم - شماره 21 رتبه ب (وزارت علوم (28 صفحه - از 49 تا 76 )
کلیدواژه ها:بانکداری الکترونیکتابآوریعملکرد سازمانیبانکداری شرکتیبانکاطلاعاتفناوری اطلاعاتبـامدلکارکنانمشتریانتحریم
-
27.
نویسنده : رحمانی، نسیم ؛ مهرانی، هرمز ؛ نویسنده مسئول : وهاب زاده منشی، شادان ؛
مجله:رسانه»پاییز 1402 - شماره 132 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 85 تا 106 )
کلیدواژه ها:مسئولیتپذیری اجتماعینظریه دادهبنیادبازاریابی دیجیتالتعامل با مشتریبازارمسئولیتمشتریانشناسایی
-
28.
نویسنده : ناصری، امین ؛ پور پاکی، نیما ؛
مجله:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»پاییز 1402، دورۀ نهم - شماره 3 (21 صفحه - از 119 تا 139 )
کلیدواژه ها:رضایتوفاداریاعتماد مشتریانرفتار اخلاقی کارکنانمشتریمشتریاناعتماد مشتریرضایت مشتری
-
29.
نویسنده : باقریان کاسگری، باقر ؛ کمالی کلوچانی، ابوذر ؛
مجله:مدیریت بازاریابی هوشمند»مهر 1402، دوره چهارم - شماره 3 (12 صفحه - از 100 تا 111 )
کلیدواژه ها:مزیت رقابتیقشمارتباط با مشتریانشرکت های ساخت و سازمدیریت ارتباط با مشتریمشتریانسیستم مدیریت ارتباط با مشتری
-
30.
نویسنده مسئول : دوستار بخشایش، مرجان ؛ نویسنده : شوشتری حاجی آبادی، عبدالحمید ؛
مجله:پژوهشنامه مدیریت و مهندسی صنایع»پاییز 1402 - شماره 16 (15 صفحه - از 90 تا 104 )
کلیدواژه ها:پاسختعامل مشتریویژگی های وب سایتتئوری محرکمشتریبانکوبسایتتیمشتریان
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (325 مقاله)
- ب (227 مقاله)
- الف (57 مقاله)
- علمی-ترویجی (55 مقاله)
- ج (12 مقاله)
- د (2 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش بین المللی (6 مقاله)
- همایش ملی (5 مقاله)