کلیدواژه ارزش درک شده / (59 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : عربشاهی، معصومه ؛ نویسنده : کوهستانیان، نیلوفر ؛ بهبودی، امید ؛
مجله:گردشگری و اوقات فراغت»بهار و تابستان 1402 - شماره 15 (18 صفحه - از 21 تا 38 )
کلیدواژه ها:ارزش درکشدهرضایت گردشگرکیفیت درکشدهمقصدهای گردشگری روستایی
-
2.
نویسنده مسئول : بهاری، جعفر ؛ نویسنده : کروبی، مهدی ؛ بهاری، شهلا ؛ بذله، مرجان ؛
مجله:علوم جغرافیایی»بهار 1402 - شماره 42 رتبه B (دانشگاه آزاد (19 صفحه - از 74 تا 92 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتتبریزوفاداری به برندارزش درک شدهاعتماد به برندهویت یابی مشتری با برند
-
3.
نویسنده : بچاچری، علی ؛ بخشنده، قاسم ؛
مجله:گردشگری شهری»بهار 1402، دوره دههم - شماره 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 41 تا 56 )
کلیدواژه ها:بازاریابی خدماتفراتحلیلارزش درک شدهوفاداری گردشگران
-
4.
نویسنده : احمدی ارکمی، حبیب ؛ نوه ابراهیم، عبدالرحیم ؛ ایزانلو، بلال ؛ نویسنده مسئول : عباسی، عفت ؛
مجله:پژوهش های مدیریت انتظامی»زمستان 1401 - شماره 64 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (32 صفحه - از 158 تا 189 )
کلیدواژه ها:آموزش عالیHigher educationبرنامههای درسیارزش درکشدهPerceived valuecurriculaمشاغل پلیسیابزار استانداردpolice jobsstandard tools
-
5.
نویسنده مسئول : دهقان نیری، محمود ؛ نویسنده : نوبهار، عماد ؛ هادی زاده رئیسی، محمدرضا ؛ تقوی، مهدی ؛
مجله:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»تابستان 1401، دوره دوازدهم - شماره 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 59 تا 83 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریارزش درک شدهسفارش آنلاینقصد خرید مشتری
-
6.
نویسنده : فیاض کارده، میلاد ؛ نویسنده مسئول : بهبودی، امید ؛
مجله:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»پاییز 1401 - شماره 19 رتبه ب (وزارت علوم (21 صفحه - از 159 تا 179 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتریارزش درک شدهتاییدیه سازمانهای تخصصیتاییدیه سازمانهای قابل اعتمادروابط فرااجتماعی
-
7.
نویسنده مسئول : عزیزی، فاطمه ؛ نویسنده : مقدم براتی، زهرا ؛
مجله:معماری و شهرسازی آرمانشهر»پاییز 1401 - شماره 40 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 149 تا 162 )
کلیدواژه ها:رضایت گردشگرانارزش درکشدهکیفیت معماری بنااقامتگاههای سنتی شهر یزدگردشگری
-
8.
نویسنده مسئول : علیپور، وحیده ؛ نویسنده : باشکوه اجیرلو، محمد ؛ مهری بازقلعه، عاطفه ؛ مهری بازقلعه، انیس ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»پاییز 1401، سال هفدهم - شماره 56 رتبه A+ (دانشگاه آزاد (17 صفحه - از 123 تا 139 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریانارزش درک شدهکیفیت درک شدهاعتماد مشتریاناثربخشی ارتباطات
-
9.
نویسنده : امینیراد، سید حسین ؛ مقدم ضیابری، سید مهرداد ؛ نویسنده مسئول : علیپور، شیداله ؛
مجله:مدیریت و حسابداری در هزاره سوم»پاییز 1401 - شماره 20 (29 صفحه - از 176 تا 204 )
کلیدواژه ها:برندارزش ویژه برندارزش درک شدهوفاداری برندهویت برندرضایت برندتعهد برندهتلاستان مازندرانهویتمشتریمدلارزش ویژهاعتماد
-
10.
نویسنده : رضایی شاندیز، روحالله ؛ بهرام زاده، محمدرضا ؛ سنگ سفیدی، نگار ؛
مجله:مدیریت کسب و کارهای دانش بنیان»بهار 1401 - شماره 1 (22 صفحه - از 142 تا 163 )
کلیدواژه ها:شخصیت برندعملکرد برندارزش درک شدههتل های استان اردبیلاخلاقهوش معنویکارکنانهتلحرفهای