کلیدواژه وفاداری مشتری / (283 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
31.
نویسنده : صالحی، حمیدرضا ؛
مجله:مطالعات کاربردی در علوم مدیریت و توسعه»آبان 1401 - شماره 39 (8 صفحه - از 31 تا 38 )
کلیدواژه ها:ارزیابی عملکردکیفیتوفاداری مشتریرضایتمندی مشتریمشتریرضایت مشتریمشتریانارزیابیمشـتری
-
32.
نویسنده : فیاض کارده، میلاد ؛ نویسنده مسئول : بهبودی، امید ؛
مجله:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»پاییز 1401 - شماره 19 رتبه ب (وزارت علوم (21 صفحه - از 159 تا 179 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتریارزش درک شدهتاییدیه سازمانهای تخصصیتاییدیه سازمانهای قابل اعتمادروابط فرااجتماعیمشتریاطلاعاتمشتریانارزش ادراکشدهمحصولات
-
33.
نویسنده مسئول : مروتی شریف آبادی، علی ؛ نویسنده : عندلیب اردکانی، داوود ؛ برزگربفرویی، فایزه ؛
مجله:برنامه ریزی و توسعه گردشگری»پاییز 1401 - شماره 42 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 36 تا 61 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریوفاداری مشتریپایدارمدیریت زنجیره تامین مهماننوازی
-
34.
نویسنده مسئول : سیفی، میثم ؛ نویسنده : حیدری، زهرا ؛ ابراهیمی، مریم ؛
مجله:مطالعات مالی و بانکداری اسلامی»پاییز 1401، سال هشتم - شماره 20 (25 صفحه - از 139 تا 163 )
کلیدواژه ها:مدلسازیشبیهسازیبانک تجارتوفاداری مشتریمدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتریان
-
35.
نویسنده : خدادادی، محمدرضا ؛ امینی، وحید ؛ الوندی، زهرا ؛
مجله:پژوهش در حسابداری و علوم اقتصادی»پاییز 1401، سال ششم - شماره 3 (14 صفحه - از 61 تا 74 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتریشرکت های بیمهعملکرد خدماتدانش مدیر فروشارتقا برند عملکرد کارکنان قدیمی
-
36.
نویسنده مسئول : نعمتی، لیلا ؛ نویسنده : کاشفی، جواد ؛
مجله:پژوهش های مدیریت در جهان اسلام»پاییز 1401، دوره چهارم - شماره 12 (26 صفحه - از 51 تا 76 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتریانهوش اخلاقیرهبری دیجیتالراهبرد اخلاقیوفاداری مشتریفروشراهبردهای اخلاقی
-
37.
نویسنده : فلاح، عاطفه ؛ لطفی، محسن ؛ نویسنده مسئول : حسینی، سید محمدحسن ؛
مجله:نوآوری و ارزش آفرینی»پاییز و زمستان 1401 - شماره 22 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 47 تا 62 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتریمدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکینوآوری سازمانیمدیریت دانش مشتریسازمان های خدماتی دولتی
-
38.
نویسنده : گل محمدی، میعاد ؛ بهنیا، بردیا ؛
همایش:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات دهمین کنفرانس بینالمللی پژوهشهای مدیریت و علوم انسانی در ایران رتبه بین المللی (8 صفحه - از 1167 تا 1174 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتوفاداری مشتریبانکداری الکترونیکیرضایت خدمات
-
39.
نویسنده : اسدی، بهروز ؛
همایش:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات دوازدهمین همایش ملی پژوهشهای مدیریت و علوم انسانی در ایران رتبه بین المللی (17 صفحه - از 1139 تا 1155 )
کلیدواژه ها:تعهداعتمادرضایت مشتریوفاداری مشتریشاخصهای ملی
-
40.
نویسنده مسئول : عظیمی، حسین ؛
مجله:تأملات اخلاقی»تابستان 1401 - شماره 10 رتبه ب (وزارت علوم (21 صفحه - از 8 تا 28 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتوفاداری مشتریکیفیت ارتباطاتعدالت خدماتیدرکشده
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (68 مقاله)
- ب (42 مقاله)
- الف (8 مقاله)
- علمی-ترویجی (6 مقاله)
- ج (2 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش بین المللی (7 مقاله)
- همایش ملی (3 مقاله)