پاییز و زمستان 1391، دوره دوم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم)
-
طراحی راهنمای برنامهی درسی مهارتهای پیشحرفهای برای دانشآموزان با ناتوانی هوشی در دورهی ابتدایی
نویسنده : همتی علمدارلو، قربان ؛ به پژوه، احمد ؛ افروز، غلام علی ؛ غباری بناب، باقر ؛ موسی پور، نعمت الله ؛
(32 صفحه - از 1 تا 32 )
کلیدواژه ها: برنامهی درسی دوره ی ابتدایی مهارتهایپیشحرفهای دانشآموزان با ناتوانی هوشی دورهی ابتداییبرنامه ی درسی مهارت های پیش حرفـه ای دانـش آمـوزان بـا نـاتوانی هوشـی
-
امکان سنجی برنامه ریزی درسی دوزبانه در آموزش ابتدایی مطالعهی موردی استانهای آذربایجان شرقی و غربی
نویسنده : شریف، مصطفی ؛ نوروزی، رضا علی ؛ موسوی زاده، میرمحمد ؛
(26 صفحه - از 33 تا 58 )
کلیدواژه ها: آذربایجان شرقی آذربایجان غربی آموزش ابتدایی امکان سنجی برنامه ریزی درسی دوزبانه آذربایجان غربیامکان سنجی
-
بررسی تأثیر جو اجتماعی مدارس بر رشد مهارتهای اجتماعی دانشآموزان دختر دورهی راهنمایی: مطالعهی موردی شهر همدان
نویسنده : یوسف زاده، محمد رضا ؛ معروفی، یحیی ؛ انصاری، مینا ؛
(18 صفحه - از 59 تا 76 )
کلیدواژه ها: دانشآموزان دختر مهارتهای اجتماعی مهارت های اجتماعی دانش آموزان دختر دوره ی راهنمایی جو اجتماعی دورهی راهنماییجو اجتماعی
-
جذابیت، کاربرد و فهم درس"دین و زندگی" سوم متوسطه ( نگرش دانش آموزان و تبیین علی آن)
نویسنده : حسین پناه، زهرا ؛ سعیدی رضوانی، محمود ؛ مهرام، بهروز ؛
(28 صفحه - از 77 تا 104 )
کلیدواژه ها: فهم نگرش کاربرد جذابیت شهر نیشابور سوم متوسطه درس دین وزندگی شهر نیشابورنگرش
-
بررسی کاربرد روش تدریس مبتنی بر روی کرد سازنده گرایی در آموزش عالی: مطالعه موردی گروه علوم اجتماعی دانشگاه مازندران
نویسنده : منصوری، سیروس ؛ کرمی، مرتضی ؛ عابدینی بلترک، میمنت ؛
(18 صفحه - از 105 تا 122 )
کلیدواژه ها: آموزش عالی تدریس اعضای هیات علمی سازنده گرایی اعضای هیات علمیآموزش عالی
-
مقایسهی میزان هم خوانی طرح ارزشیابی توصیفی قصد شده با اجرا شده در مدارس ناحیه یک شیراز
نویسنده : بوستانی، افسانه ؛ فانی، حجت اله ؛ اوجی نژاد، احمدرضا ؛
(23 صفحه - از 123 تا 145 )
کلیدواژه ها: شیراز ارزشیابی توصیفی قصد شده ارزشیابی توصیفی اجرا شده