بهار و تابستان 1392، دوره سوم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم)
-
بررسی نقش جهتگیریهای برنامه درسی استادان بر احساس حضور دانشجویان در محیط مجازی: مطالعهی ترکیبی
نویسنده : اکبری بورنگ، محمد ؛
(16 صفحه - از 1 تا 16 )
کلیدواژه ها: رویکرد ترکیبی آموزش مجازی احساس حضور جهتگیریهای برنامه درسی
-
بررسی تطبیقی فعالیتهای فوقبرنامه دوره ابتدایی ایران با کشورهای آمریکا، انگلستان و مالزی
نویسنده : امام جمعه، سید محمد رضا ؛ احمدی، غلامعلی ؛ تیمورنیا، مهین ؛
(50 صفحه - از 17 تا 66 )
کلیدواژه ها: برنامه درسی آموزش و پرورش تطبیقی دوره ابتدایی فعالیت فوق برنامه
-
ارزیابی اخلاق حرفهای استادان دانشگاه شیراز از دیدگاه دانشجویان کارشناسی ارشد و دلالتهای تربیتی آن در برنامهریزی درسی
نویسنده : باباصفری، محبوبه ؛ مرزوقی، رحمت اله ؛ فقیه، نظام الدین ؛ ترک زاده، جعفر ؛ یوسفی، فریده ؛
(20 صفحه - از 67 تا 86 )
کلیدواژه ها: اخلاق حرفه ای دانشجو دانشگاه شیراز استادان برنامه ریزی درسی
-
رابطهی نوع ساختار و مطلوبیت جو کلاسی در دانشگاه (مطالعه موردی دانشگاه شیراز)
نویسنده : ترک زاده، جعفر ؛ زینعلی، فاطمه ؛
(28 صفحه - از 87 تا 114 )
کلیدواژه ها: دانشگاه آموزش عالی ساختار جوّ کلاسی
-
بررسی وضعیت موجود و مطلوب برنامهدرسی آموزش علوم مبتنی بر مؤلفههای ماهیت علم از دیدگاه دانشجویان (مورد: دانشگاههای اصفهان و صنعتی اصفهان)
نویسنده : سلطانی، اصغر ؛ شریف، مصطفی ؛ رکنی زاده، رسول ؛
(26 صفحه - از 115 تا 140 )
کلیدواژه ها: آموزش علوم برنامهدرسی ماهیت علم عنصرهای برنامهدرسی
-
ارائهی مدل معادله ساختاری اثربخشی برنامه درسی تجربه شدهی دانشجویان و توسعهی شایستگی رهبری آنان- دانشگاه شیراز
نویسنده : محمدی، مهدی ؛ ملتجی، لیلا ؛
(22 صفحه - از 141 تا 162 )
کلیدواژه ها: اثر بخشی برنامه درسی تجربه شده توسعهی شایستگی رهبری مدل معادله ساختاری