پاییز و زمستان 1395، دوره ششم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم)
-
رویکردهای نظری و عملی به تکنولوژی آموزشی به همراه پیشنهاد برنامه ی درسی مطلوب برای مقطع کارشناسی ارشد ایران
نویسنده : رحمان پور، محمد ؛ لیاقتدار، محمدجواد ؛ شریفیان، فریدون ؛ رضایی، مهران ؛
(24 صفحه - از 1 تا 24 )
کلیدواژه ها: رویکرد برنامه درسی کارشناسی ارشد تکنولوژی آموزشی
-
اثربخشی روش های نقشه ی مفهومی در مقایسه با روش سخنرانی بر بازده های شناختی دانش آموزان در درس علوم تجربی
نویسنده : علیلو، اکبر ؛ عظیم پور، احسان ؛
(16 صفحه - از 25 تا 40 )
کلیدواژه ها: سخنرانی علوم تجربی نقشه مفهومی بازده های شناختی
-
تدوین چارچوب ارزشیابی اثربخشی برنامه های درسی آموزش عالی براساس رویکرد راهبردی
نویسنده : ترک زاده، جعفر ؛ مرزوقی، رحمت اله ؛ محمدی، مهدی ؛ سلیمی، قاسم ؛ کشاورزی، فهیمه ؛
(24 صفحه - از 41 تا 64 )
کلیدواژه ها: آموزش عالی رویکرد راهبردی ارزشیابی برنامه درسی اثربخشی برنامه درسی
-
تهیه و ساخت آزمون اختلال بیان نوشتاری برای دانش آموزان دوره ی ابتدایی
نویسنده : جباری، سوسن ؛
(23 صفحه - از 65 تا 87 )
کلیدواژه ها: شیراز دوره ی ابتدایی اختلالات ویژه یادگیری اختلال بیان نوشتاری
-
مطالعه ی تطبیقی سبک های تفکر دانشجویان رشته های تحصیلی مختلف دانشگاه شیراز
نویسنده : خرمایی، فرهاد ؛ آزادی ده بیدی، فاطمه ؛
(13 صفحه - از 88 تا 100 )
کلیدواژه ها: رشته تحصیلی یادگیری دانشگاه شیراز سبک تفکر
-
ارزشیابی از فرآیند یاددهی- یادگیری، سازماندهی، تحقق اهداف و محتوای برنامه درسی دوره ی پیش دبستانی کم توان ذهنی: مدل هاموند
نویسنده : دهقانی، مرضیه ؛ امیدیان، فرانک ؛ اصغری، فریناز ؛
(22 صفحه - از 101 تا 122 )
کلیدواژه ها: محتوا سازماندهی اهداف دانش آموزان کم توان ذهنی روش های تدریس برنامه درسی پیش دبستانی مدل ارزشیابی هاموند