بهار و تابستان 1397، دوره هشتم - شماره 1 رتبه ب (وزارت علوم)
-
التقاط ناسازوار در جهت گیری های عملی برنامه درسی دانشجومعلمان: نظریه داده بنیاد
نویسنده : پوراسماعیل، راحله ؛ امین خندقی، مقصود ؛ مهرام، بهروز ؛
(30 صفحه - از 1 تا 30 )
کلیدواژه ها: نظریه داده بنیاد جهتگیری برنامهدرسی جهتگیری عملی برنامهدرسی جهتگیری التقاطی ناسازوار تجارب یادگیری ناسازگار
-
آسیبشناسی نظام یاددهی- یادگیری دانشکده های فنی و حرفهای تهران
نویسنده : ترکزاده، جعفر ؛ محمدی، مهدی ؛ شفیعی سروستانی، مریم ؛ شعبانی فرد، مجید ؛
(16 صفحه - از 31 تا 46 )
کلیدواژه ها: آسیبشناسی آموزش عالی یادگیری یاددهی فنی و حرفهای
-
اثربخشی آموزش هوش هیجانی بر رفتارهای جامعهپسند دانشآموزان (کمککردن، همکاری و سهیمشدن)
نویسنده : راه پیما، سمیرا ؛ فولاد چنگ، محبوبه ؛
(18 صفحه - از 47 تا 64 )
کلیدواژه ها: هوش هیجانی رفتار جامعه پسند کمک کردن همکاری کردن و سهیم شدن
-
بررسی اثربخشی کتاب های راهنمای تدریس علوم و ریاضی پایه ی ششم ابتدایی بر مبنای عناصر هشتگانه برنامه درسی
نویسنده : پیری، موسی ؛ قلی پور، رقیه ؛
(19 صفحه - از 65 تا 83 )
کلیدواژه ها: برنامه درسی کارشناسان راهنمای تدریس ریاضی و علوم معلمان پایهی ششم ابتدایی
-
تاثیر فضای شاد و خنثی کلاس درس بر نگرش دانش آموزان به برنامه درسی آموزش ریاضیات
نویسنده : اسدیان، سیروس ؛
(19 صفحه - از 85 تا 103 )
کلیدواژه ها: نگرش برنامه درسی آموزش ریاضی فضای کلاس شاد
-
ارزشیابی کیفیت عناصر برنامه درسی آموزش الکترونیکی در آموزش عالی ایران
نویسنده : جاودانی، محمد ؛ اناری نژاد، عباس ؛
(19 صفحه - از 104 تا 122 )
کلیدواژه ها: ارزشیابی آموزش عالی برنامه درسی آموزش الکترونیکی
-
شناسایی و اولویت بندی نیازهای آموزشی سوادآموزان تحت پوشش نهضت سوادآموزی استان فارس - رویکرد ترکیبی
نویسنده : قلتاش، عباس ؛ افروز رمضانی، سیده گل ؛ زارع، رحیم ؛
(28 صفحه - از 123 تا 150 )
کلیدواژه ها: شناسایی نیازهای آموزشی اولویت بندی سوادآموزان
-
میزان هم خوانی برنامهی درسی پایه ششم ابتدایی با برنامهی درسی کنجکاو محور
نویسنده : صمدی، پروین ؛ گلوی، میترا ؛
(29 صفحه - از 151 تا 179 )
کلیدواژه ها: کنجکاوی پایه ششم ابتدایی برنامه درسی کنجکاومحور
-
اثربخشی ساخت گروهی نقشه مفهومی بر یادگیری معنی دار زبان انگلیسی دانش آموزان
نویسنده : کلهر، منصوره ؛ مهران، گلنار ؛
(20 صفحه - از 180 تا 199 )
کلیدواژه ها: نقشه مفهومی یادگیری معنیدار راهبرد یادگیری مهارت خواندن و درک مطلب زبان انگلیسی
-
تحلیل محتوای کتابهای درسی علوم تجربی در دوره اول متوسطه از لحاظ توجه به آموزشهای زیست محیطی
نویسنده : کرامتی، انسی ؛ احمدآبادی، زهرا ؛
(27 صفحه - از 200 تا 226 )
کلیدواژه ها: تحلیل محتوا کتاب درسی علوم تجربی آموزش زیست محیطی دوره اول متوسطه