بهار و تابستان 1396، دوره هفتم - شماره 1 رتبه ب (وزارت علوم)
-
ارائهی مدلی برای رضایت از یادگیری در مدارس هوشمند بر اساس خودکارآمدی کامپیوتر، قابلیت سیستم، ویژگی محتوی و تعامل با نقش واسطه ای انتظار عملکرد و جو یادگیری
نویسنده مسئول : فیروزی، محمد رضا ؛ نویسنده : جوکار، مریم ؛
(26 صفحه - از 44 تا 69 )
کلیدواژه ها: تعامل جو یادگیری خودکارآمدی کامپیوتر انتظار عملکرد قابلیت سیستم ویژگی محتوا رضایت یادگیری
-
الگوی علّی ساختار کلاس سازندهگرا، جهتگیری هدف و عملکرد تحصیلی
نویسنده مسئول : شیخ الاسلامی، راضیه ؛ نویسنده : کشاورزی، فهیمه ؛ منصوری، سیروس ؛
(27 صفحه - از 70 تا 96 )
کلیدواژه ها: عملکرد تحصیلی سازنده گرایی ساختار کلاس جهتگیری هدف
-
تاثیر الگوی طراحی آموزشی دیک و کاری بر یادگیری، یادداری و انگیزش پیشرفت تحصیلی درس علوم تجربی
نویسنده مسئول : محمودی، فیروز ؛ نویسنده : برزگر، راضیه ؛
(21 صفحه - از 97 تا 117 )
کلیدواژه ها: طراحی آموزشی یادگیری یادداری انگیزش پیشرفت تحصیلی الگوی دیک و کاری
-
هویت شرححالنویسی در برنامه درسی ملی – مطالعهی ترکیبی
نویسنده مسئول : یوسف زاده، محمد رضا ؛ نویسنده : کاظم پور، صدیقه ؛
(26 صفحه - از 118 تا 143 )
کلیدواژه ها: سند برنامه درسی ملی هویت خود شرح حال نویسی مطالعه ی ترکیبی اکتشافی متوالی
-
نقش هنر در آموزش مفهومی جدید از صلح - رویکرد پدیدارشناسانه
نویسنده : راه نما بیات، شهرزاد ؛ شمشیری، بابک ؛ محمدی، مهدی ؛ جوکار، بهرام ؛
(26 صفحه - از 18 تا 43 )
کلیدواژه ها: پدیدارشناسی آموزش هنر صلح بیکران بیکرانگی
-
بررسی میزان تحقق هدفهای آموزشی درس تفکر و پژوهش پایهی ششم ابتدایی در دانشآموزان شهرستان نور
نویسنده : صالحی، نصرالدین ؛
(17 صفحه - از 1 تا 17 )
کلیدواژه ها: تفکر پژوهش برنامه درسی هدفهای آموزشی پایهی ششم ابتدایی