پاییز و زمستان 1396، دوره هفتم - شماره 2 رتبه ب (وزارت علوم)
-
پایایی و روایی مقدماتی مقیاس سبک یادگیری بر مبنای مدل سیلور، هانسن و استرانگ
نویسنده : اوجاقی، ناهید ؛ سعیدی پور، بهمن ؛ زارع، حسین ؛ اسلمی، محبوبه ؛
(14 صفحه - از 1 تا 14 )
کلیدواژه ها: پایایی روایی سبک یادگیری سیلور هانسن و استرانگ
-
طراحی و اعتباریابی چارچوب برنامه درسی آموزش پدافند غیرعامل دورهی متوسطهی آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران
نویسنده : مرزوقی، رحمت اله ؛ ناصری جهرمی، رضا ؛ کرباسیان، مهدی ؛ ترک زاده، جعفر ؛ محمدی، مهدی ؛
(28 صفحه - از 15 تا 42 )
کلیدواژه ها: پدافند غیرعامل دورهی متوسطه چارچوب برنامه درسی
-
ارزیابی شایستگیهای اعضای هیأت علمی فنی و مهندسی جهت تحقق رسالت دانشگاهی در افق 1404: جایگاه شایستگی تدریس از منظر دانشجویان دکتری
نویسنده : سلیمی، قاسم ؛ شفیعی، مریم ؛ کشاورز، فهیمه ؛ حیدری، الهام ؛
(24 صفحه - از 43 تا 66 )
کلیدواژه ها: پژوهش تدریس مشاوره شایستگی اعضای هیات علمی دانشجویان دکتری مهندسی
-
اثربخشی آموزش مهارت حل مسأله بر مسؤولیتپذیری دانشآموزان پسر سال سوم متوسطه دوره اول
نویسنده : غریبی، حسن ؛
(21 صفحه - از 67 تا 87 )
کلیدواژه ها: دانشآموزان مهارت حل مساله مسوولیتپذیری
-
تحلیل کیفی تجارب دانشجویان و اعضای هیأت علمی از مفهوم «سختگیری علمی»
نویسنده : شیربگی، ناصر ؛ سعیدی، کاوه ؛
(30 صفحه - از 88 تا 117 )
کلیدواژه ها: یادگیری فعال رویکردهای یادگیری پدیدارنگاری سختگیری
-
شناسایی دیدگاه متخصصان برنامهی درسی دربارهی چالشهای نوآوری در برنامهی درسی آموزش عالی با استفاده از روش کیو
نویسنده : خسروی، محبوبه ؛
(27 صفحه - از 118 تا 144 )
کلیدواژه ها: نظام آموزش عالی روش کیو چالشهای برنامهی درسی نوآوریهای برنامهی درسی
-
مدل آموزش اثربخش در دانشگاه فرهنگیان با تاکید بر رویکرد حمایت یاددهنده - یادگیرنده
نویسنده : جوادی بورا، محمد علی ؛ ایزدی، صمد ؛
(22 صفحه - از 145 تا 166 )
کلیدواژه ها: کیفیت آموزشی اثربخشی دانشگاه فرهنگیان آموزش اثربخش
-
بررسی ارتباط میان میزان استفادهی اساتید زبان انگلیسی از عناصر مختلف نگارهنویسی در طراحی سؤالات امتحانی، عملکرد دانشجویان در امتحانات و ارزشیابی آنها از عملکرد اساتید
نویسنده : خاقانی نژاد، محمد صابر ؛ مودت، راحله ؛
(22 صفحه - از 167 تا 188 )
کلیدواژه ها: دانشآموزان برنامهی درسی سازماندهی رویکرد میانرشتهای آموزش فلسفه
-
ارزشیابی برنامهی درسی اجراشدهی مراکز متوسطه تیزهوشان در شیراز از دیدگاه دبیران با استفاده از الگوی cipp
نویسنده : جباری، سوسن ؛
(32 صفحه - از 189 تا 220 )
کلیدواژه ها: تیزهوشان برنامهی درسی الگوی ارزشیابی سیپ ارزشیابی درونداد ارزشیابی برونداد ارزشیابی فرایند ارزشیابی زمینه
-
اعتبارسنجی الگوی پذیرش تغییر برنامهی درسی معلمان دورهی ابتدایی شهر بیرجند: مدل معادلات ساختاری
نویسنده : اکبری بورنگ، محمد ؛
(15 صفحه - از 221 تا 235 )
کلیدواژه ها: مدل معادلات ساختاری الگوی تغییر برنامهی درسی معلمان دورهی ابتدایی